  • 1. Data: 2016-07-25 10:31:32
    Temat: Urządzenie wielofukncyjne - małe ksero A4 jakie ?
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Może ktoś coś poleci ?

    wymagania - a4, w miarę bezawaryjne, laser mono, tanie tonery.
    obciązenie - kilkanaście kopii dziennie - max

    dzięki!

  • 2. Data: 2016-07-25 12:10:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kilkanaście kopii dziennie to 4-5 tys. kopii rocznie.
    Do małych urządzeń tonery są relatywnie drogie.
    Bywa, że jeden toner (oryginalny) kosztuje więcej, niż nowe urządzenie (sprzedawane z
    tonerem startowym).
    Mnie najbardziej ekonomicznie wychodził Samsung (i kartridże na 10 tys. kopii), ale
    innemu może co innego.
    Najdrożej mi wychodził Panasonic (ale to bardziej faks był) i Lexmark.
    Cenę niegdyś robił LAN, teraz cenę robi WiFi - urządzenia na samo USB powinny być
    sporo tańsze.
    Lubię ADF i dupleks.

    -----

  • 3. Data: 2016-07-26 10:02:34
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    > Mnie najbardziej ekonomicznie wychodził Samsung (i kartridże na 10 tys.
    > kopii), ale innemu może co innego.
    > Najdrożej mi wychodził Panasonic (ale to bardziej faks był) i Lexmark.

    jaki model tego Samsunga ?

  • 4. Data: 2016-07-26 15:12:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No akurat już nieprodukowany.
    Poszukaj modeli z kartridżami na 10000 kopii.

    -----

  • 5. Data: 2016-08-10 15:59:10
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 10:31:36 UTC+2 użytkownik Greg napisał:
    > Może ktoś coś poleci ?
    >
    > wymagania - a4, w miarę bezawaryjne, laser mono, tanie tonery.
    > obciązenie - kilkanaście kopii dziennie - max
    >

    > dzięki!

    Używam Brotherów - mam kilka starszych DCP-7055W i DCP-L2540DN.
    Sprzęty absolutnie bezawaryjne od kilku lat (7055W), wbudowane wifi w starszych,
    duplex automatyczny w nowszej, wifi w nowszej przez podłączenie repeatera po LAN.

    Materiały dość tanie, świetnie współpracują z zamiennikami. Na pewno kupił bym je
    jeszcze raz ;-) Drukują ok. 2500-3000 stron/mies.
    pablo

  • 6. Data: 2016-08-11 10:06:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-25 o 10:31, Greg pisze:
    > Może ktoś coś poleci ?
    >
    > wymagania - a4, w miarę bezawaryjne, laser mono, tanie tonery.
    > obciązenie - kilkanaście kopii dziennie - max

    Brothery, kilkadziesiąt kopii dziennie wytrzymują kilka "wymian" bębna
    ;) Proszek na kilogramy za grosze.

    --
    Irokez