  • 41. Data: 2011-05-11 18:16:55
    Temat: Re: Toyota Corolla - ocena
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 17:24, Dysiek pisze:

    > Tez myslalem, ze to kwestia zdjecia - niestety na zywo wyraznie widac, ze
    > malowane. Poza tymi drzwiami nie ma sie do czego przyczepic.

    A jakaś story do tych drzwi? Uderzone w wypadku, uderzone na parkingu,
    urwane o garaż?:) Szczerze to lepiej mieć auto w którym uderzono w drzwi
    i wymieniono je na nowe/używane tylko kiepsko polakierowano (albo wcale,
    jeśli kolor "prawie pasował") niż takie które złożono z 2 i
    polakierowano ładnie. Oczywiście jeśli się zdecydujesz to domagaj się
    zniżki na ich porządne zrobienie.

    --
    MZ

  • 42. Data: 2011-05-11 18:31:26
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > jeśli kolor "prawie pasował") niż takie które złożono z 2 i
    > polakierowano ładnie. Oczywiście jeśli się zdecydujesz to domagaj się

    Story jest takie, ze poprzedni wlasciel byl pedantem, lekko zarysowal drzwi
    i dal do lakierowania. Mam se sprawdzic po VIN w ASO bo tam bylo robione.
    Jutro sie kopne. Pewnie, ze lepiej miec auto z robionymi drzwiami niz
    spawane z dwoch, ale z drugiej strony ciagle licze, ze kupie auto w naprawde
    dobrym stanie, nie obite itp. Moge dac wiecej ale niech bedzie przyslowiowa
    "igla". A gosc nie chce nic obnizyc - tzn 24,5 tys plus nowe opony na zime.
    25 tys za 2004 to troche duzo (biorac pod uwage malowane drzwi).
    Abstrachujac juz troche od tego przypadku wkurza mnie nieuczciwosc
    sprzedajacych - ja jak swoje bede sprzedawal to powiem otwarcie co mialo
    klepane.

    Dysiek

  • 43. Data: 2011-05-11 18:37:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Dziwnie to wygląda. Obejrzałem zdjęcia dokładnie i wychodzi
    > że faktycznie auto nie ma osłony dolnej silnika (u mnie jest i ma
    > charakterystyczne szczątkowe "chlapacze" z przodu nadkoli, tu widać
    > tylko te z tyłu. Może na zdjęciu nie widać. Ale nawet mimo to komora
    > silnika i pokrywa faktycznie ubrudzone znacznie ponad normę.

    Dokładnie
    W Alfie 156 nie miałem dolnej osłony bo po prostu nie miała szans na naszych
    drogach. I pomimo 9 lat nie była tak ufajdana.
    A każda wymiana oleju to szmata po pokrywie i koreczku i dopiero się
    wymieniało. Zarówno jak sam robiłem jak i w warsztacie jednym czy drugim.

    --
    Irokez

  • 44. Data: 2011-05-11 18:51:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod uwage malowane drzwi). Abstrachujac juz troche od tego przypadku
    > wkurza mnie nieuczciwosc sprzedajacych - ja jak swoje bede sprzedawal

    Wiesz.. jak ktoś usłyszy że klepane to jak to powie ziomalom na dzielni?
    Chociaż swoje jak sprzedawałem to jawnie powiedziałem co było robione
    łacznie z fakturą.z ASO (wymiana drzwi plus malowanie z błotnikiem i
    zderzakiem, zimowa stłuczka). Poszło bez problemu. Może pomału ludzie
    mądrzeją?

    --
    Irokez

  • 45. Data: 2011-05-11 19:14:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > naprawde dobrym stanie, nie obite itp. Moge dac wiecej ale niech bedzie
    > przyslowiowa "igla". A gosc nie chce nic obnizyc - tzn 24,5 tys plus nowe

    Czy cena jest za duża to kwestia do dyskusji, ale potarguj sie powiedzmy o
    trzy stówki i powiedz że bierzesz za 24,2, za trzysta (bez faktury) da się
    dobrze pomalować drzwi - o ile znasz dobrego lakiernika, przynajmniej w moim
    mieście (są oczywiście i tacy, co chcą 600, a ASO nawet 1400). Jeżeli tylko
    drzwi były malowane, a szyba/głośnik/przełączniki na nich działają, nic nie
    trzeszczy itp. to bierz.

> [...]
    > Abstrachujac juz troche od tego przypadku wkurza mnie nieuczciwosc
    > sprzedajacych - ja jak swoje bede sprzedawal to powiem otwarcie co mialo
    Moja corolla miała parę wgnieceń i rys, ale nie malowałem, pokazałem je
    nawet kupującemu i przyjął je do wiadomości bez sarkania. Wszelkie wymiany
    miałem wpisane w książce, także te po gwarancji, dałem mu w prezencie nawet
    nowe klocki na tył i stare filtry na wzór, dostał nawet ksero faktur z ASO,
    homologację itp. jedyne czego brakowało, to instrukcja po polsku, bogdzieś
    się zapodziała. Mam nadzieję, że bezawaryjna passa nie skończyła się po
    sprzedaży i do dziś śmiga tym autkiem zadowolony.
    Czego i Tobie życzę ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 46. Data: 2011-05-11 19:37:44
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Aut jest jak psów.

    Zaproponuj mu 20500 jesli poza drzwiami nic nie było robione
    i reszta nie wymaga drastycznych wkładów na start.
    Jak sie zgodzi jedź do serwisu na sprawdzenie.
    Jeśli coś będzie nie teges - targuj sie dalej.

    Jak nie to niech spada.

    Daj mu maks. tydzień na odpowiedź.

    --
    CB

  • 47. Data: 2011-05-11 21:49:45
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > tylko drzwi były malowane, a szyba/głośnik/przełączniki na nich działają,

    Problem w tym, ze to lakier metalic i b ciezko jest dobrac identyczny.
    Zawsze bedzie widac :/ Chyba mozna trafic 5latka, ktory nie mial wiekszych
    przygod?

    > Moja corolla miała parę wgnieceń i rys, ale nie malowałem, pokazałem je
    > nawet kupującemu i przyjął je do wiadomości bez sarkania.

    Szczerze mowiac wolalbym auto z ryska czy mala wgniotka na drzwiach niz z
    pomalowane.

    Dysiek

  • 48. Data: 2011-05-11 21:51:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Aut jest jak psów.

    I tego sie trzymam.

> [...]
    > i reszta nie wymaga drastycznych wkładów na start.
    > Jak sie zgodzi jedź do serwisu na sprawdzenie.
    > Jeśli coś będzie nie teges - targuj sie dalej.

    Mysle, ze nie pusci go za 20 tys. A za tyle to bym wzial.

    Dysiek

  • 49. Data: 2011-05-11 22:00:19
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 21:51, Dysiek pisze:

    > Mysle, ze nie pusci go za 20 tys. A za tyle to bym wzial.

    To mu to zaproponuj, tylko z większym przekonaniem niż tu:). Bliska
    wizja gotówki czasami czyni cuda. Auto jest tyle warte ile ktoś chce za
    nie dać. Może nawet od razu się nie zgodzi (i to nawet dobrze) ale za
    parę dni może zadzwoni. A Ty szukaj dalej, "aut jest jak psów", może coś
    ciekawszego się trafi. Co do lakieru metalic to da się, tylko trzeba
    umieć. Mam znajomego lakiernika który cuda wyczynia, tyle że jego sprzęt
    to równowartość naprawdę dobrego auta. No i lata praktyki.

    --
    MZ

  • 50. Data: 2011-05-11 22:27:25
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Za rok nie weźmie za niego 18-tu.

    20 kpln + 500 pln na koszty to bardzo uczciwa cena za to
    konkretne auto, o ile poza drzwiami wszystko jest OK.

    Zaproponuj mu tyle i poproś aby zadzwonił, lub sam zadzwoń
    po tygodniu, góra po dwóch.
    Jak nie sprzeda najprawdopodobniej będzie żałował.

    No chyba że ci się spieszy, albo się napaliłeś... to wtedy dupa. ;)

    --
    CB