  • 51. Data: 2011-05-11 22:34:26
    Temat: Re: Toyota Corolla - ocena
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No chyba że ci się spieszy, albo się napaliłeś... to wtedy dupa. ;)

    Ani jedno ani drugie. Chcialbym sie uwinac z zakupem do konca wakacji, wiec
    czasu dosc duzo. Moj obecny civic ma przeglad do IV 2012, nastepnego
    uczciwie nie przejdzie (mialem stluczke i swiatlo troche wpadlo do srodka),
    wiec termin maksimum na nowe-stare auto to IV 2012.

    Dysiek

  • 52. Data: 2011-05-11 22:42:27
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Obawiam się, że w tym aucie był wymieniany reflektor
    z przodu - albo lewy na używkę, albo prawy na nowy.

    Spróbuj, nie ma co dumać.

    --
    CB

  • 53. Data: 2011-05-11 22:49:27
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Obawiam się, że w tym aucie był wymieniany reflektor
    > z przodu - albo lewy na używkę, albo prawy na nowy.

    Chyba takie ujecie (w sensie jak sie patrzy na front). Jak porownasz zdjecia
    z boku to wygladaja tak samo.

    Dysiek

  • 54. Data: 2011-05-11 23:02:33
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Jeden leflektor "błyszczy" bardziej niż drugi.
    Z tyłu też ładnie "błyszczą", więc to pewnie lewy po wymianie
    na używkę.

    Lakier na drzwiach mógł zmienić kolor, jeśli był położony
    dawno temu.

    Jeden mój znajomy po kupnie HC VII od razu założył sekwencyjną
    instalację LPG (do większego silnika).
    Pytałem go czy nie straci przez to gwarancji, a on na to, że
    najprawdopodobniej tak, przynajmniej częściowo, ale nie dba o to.
    Po co kupować nowe auto i bez gwarancji?
    Trochę jakby bez sensu.
    No ale nie każdy lubi to samo.

  • 55. Data: 2011-05-11 23:26:59
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dysiek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Problem w tym, ze to lakier metalic i b ciezko jest dobrac identyczny.
    > Zawsze bedzie widac :/ Chyba mozna trafic 5latka, ktory nie mial wiekszych
    > przygod?

    Ja dwa miesiace temu kupilem uzywany bezwypadkowy, bezstluczkowy itp samochod.
    Z roczna gwarancja. W ASO, zostawiony przez pierwszego wlasciciela w
    rozliczeniu za nowy. Cieszylem sie, bo co prawda zaplacilem jakies 10-15%
    wiecej niz oferty z allegro, ale mam udokumentowana historie, wszystko na pismie.

    Nie zdazylem jednak nawet odebrac stalego dowodu rejestracyjnego, jak sasiadka
    przerysowala mi drzwi w garazu podziemnym. Tyle bylo radosci ze 100%
    fabrycznego lakieru :)

    > Szczerze mowiac wolalbym auto z ryska czy mala wgniotka na drzwiach niz z
    > pomalowane.

    Wez pod uwage, ze jesli rysa jest do golej blachy - wypada to jednak naprawic,
    zeby ruda sie nie dobrala.