  • 41. Data: 2009-12-14 11:47:36
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Niema takiej fizycznej mozliwosci zeby nie odczuc dodatkowych 40-50kg
    > w motocyklu. Nawet na 100+ konnej maszynie sie odczuwa.

    Ekhem, na FJ-cie nie czuć różnicy. Serio serio.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 42. Data: 2009-12-14 12:07:41
    Od: n...@s...com

    On Mon, 14 Dec 2009 12:47:36 +0100, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    >Ekhem, na FJ-cie nie czuć różnicy. Serio serio.

    Tez ma dwa silniki ?

    Pozdr
    newrom
    PS. nieno, moze nie przeszkadzac, byc pomijalna, ale jak kufra nie
    wyczuc dodatkowej, calkiem sporej masy (przeciez 50kg to 1/3-1/4 masy
    pojazdu!).
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 43. Data: 2009-12-14 15:09:43
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > PS. nieno, moze nie przeszkadzac, byc pomijalna, ale jak kufra nie
    > wyczuc dodatkowej, calkiem sporej masy (przeciez 50kg to 1/3-1/4 masy

    W komfrorcie, dynamice i przyjemnosci z jazdy nie przeszkadza wiec mozna
    powiedziec, ze jej nie czuc:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 44. Data: 2009-12-15 06:25:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

> [...]
    > PS. nieno, moze nie przeszkadzac, byc pomijalna, ale jak kufra nie
    > wyczuc dodatkowej, calkiem sporej masy (przeciez 50kg to 1/3-1/4 masy

    Powiem Ci, że sam się nad tym zastanawiałem i wyszło mi, że różnicy w
    masie nie czuć, bo FJ sama w sobie jest ciężkim klocem, ale dość niskim
    i bardzo łatwym do manewrowania. Za to silnik to wsadzili tam chyba z
    samochodu - ciągnie jak czołg, niezależnie od obciążenia. Jakichś
    fajerwerków w sposobie oddawania mocy nie ma, ale za to przyspiesza
    pewnie niezależnie od obciążenia, bez redukcji biegu.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 45. Data: 2009-12-15 06:46:17
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fajerwerków w sposobie oddawania mocy nie ma, ale za to przyspiesza pewnie
    > niezależnie od obciążenia, bez redukcji biegu.

    No i w zasadzie ST ma tak samo.

  • 46. Data: 2009-12-15 20:57:47
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 8 Gru, 20:32, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

    > Zastosowanie to jazda turystyczna, duuuzo po (dziurawych) szutrach, od
    > czasu do czasu blotko lub lekki brod.

    jak solo i blisko to trapi obladowany i dalej
    http://singapore2poland.com/eng/blog/index.php/2008/
    1-singapore/some-background-info-on-preparationsinfo
    -o-przygotowaniach/lang/pl

    z.

  • 47. Data: 2009-12-16 18:53:56
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Karambol napisał(a):
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C11%5C29%5Cbikepic
    s-1841968-full.jpg

    .html

    Nie jezdze na enduro, kiedys jezdzilem troche okazyjnie, nawet fajna
    zabawa byla, ale po tych filmikach zaczalem sie zastanawiac, czy sobie
    wlasnie, na drugie moto nie dokupic LC4, widzialem, ze da sie tak do ok
    5-6k zl. jakis 95, 96 rok

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 48. Data: 2009-12-16 19:22:43
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabawa byla, ale po tych filmikach zaczalem sie zastanawiac, czy sobie
    > wlasnie, na drugie moto nie dokupic LC4, widzialem, ze da sie tak do ok

    Najleprze rozwiazanie to dwa moto - jak na to stac.
    Jeden wygodny, szybki turysta albo scig -na szose. Drugi enduro do zabawy:)
    W tej cenie, czyli ok. 6tys da sie juz wyrwac taki motocykl.

  • 49. Data: 2009-12-16 19:28:35
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Najleprze rozwiazanie to dwa moto - jak na to stac.
    > Jeden wygodny, szybki turysta albo scig -na szose. Drugi enduro do zabawy:)
    > W tej cenie, czyli ok. 6tys da sie juz wyrwac taki motocykl.

    A jak to jest z awaryjnoscia LC4 i cenami czesci zamiennych?
    ja swego czasu mialem okazje jezdzic ST 750, motocykl niby ok, ale jak
    na moj gust za ciezki 220kg, to za duzo, przy tak wysokim srodku
    ciezkosci, jak to jest z LC4?
    Michał V-R
    gg 9409047

  • 50. Data: 2009-12-16 19:36:20