  • 1. Data: 2018-10-30 23:14:13
    Temat: Transfer bez żelazka
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Próbował ktoś zmywacza do paznokci?

    https://www.youtube.com/watch?v=cVhSCEPINpM

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2018-10-31 00:00:10
    Temat: Re: Transfer bez żelazka
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Oooops.
    Kolega J.F. 05.10.2018 zapodał już temat.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2018-10-31 10:14:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    pawel <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam.
    > Próbował ktoś zmywacza do paznokci?

    Co jakiś czas temat przewija się przez grupę. Szukaj pod hasłem
    "chemotransfer".

    U mnie się to nie sprawdziło, nie widzę przewagi tej metody nad
    przerobionym laminatorem, a i tak używam tylko do mało precyzyjnych i mało
    skomplikowanych płytek. Te bardziej precyzyjne robię metodą fotochemiczną
    na folii fotopolimerowej, naświetlając przez kalkę techniczną wydrukowaną
    na laserówce, a jeszcze bardziej precyzyjne przez folię Ulano wydrukowaną
    na atramentówce (kalka tańsza, a o ile nie mam mocno naćkane TQFP, to mi
    wystarczy).