  • 11. Data: 2007-09-23 20:53:00
    Temat: Re: Transfery na neo
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Jest sobie neo 7 mb + siec. Sieć oparta na routerze conexant. Ale za
    > jasną cholerę nie idzie uzyskać transferów wyższych niż 20 kilo/s.
    > Wszyscy są dopisani po NAT. Liczba userow którzy korzystają z łącza
    > wynosi max 3, a czasami jest tak, że jestem sam, i też szału nie ma.
    > Wie ktoś może czemu? Pozatym, przypadkiem zrobiłem nmapa na tym ip. O

    Nie wiem, jak to jest z Neo, ani też w ogóle nie wiem, jak to jest w
    dzisiejszych czasach, ale jakieś 7-8 lat temu pracowałem w kafejce
    podłączonej do łącza 2 Mbps, na którym też były minimalne transfery.
    Okazało się wówczas, że dostawca tak sobie wymyślił, że ograniczać
    będzie każde osobne połączenie TCP, zatem wykorzystać maksymalnie łącze
    można było tylko tworząc bardzo wiele połączeń.

    Ot, tak mi się przypomniało - warto chyba sprawdzić...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-09-24 07:42:32
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Lewy" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    >Czegoś tu naprawdę nie rozumiem

    IMHO przede wszystkim tego, ze ta grupa jest do innych celow.

    Wlochaty

  • 13. Data: 2007-11-05 18:54:29
    Od: "premik" <p...@s...error.pl>

    mam 2 Mbit, od kilku dni internet neo - lezy... po prostu 10kB/s to max co
    wyciagam. strefa 043

    .m

  • 14. Data: 2007-11-05 19:04:40
    Od: "adm" <a...@a...pl>

    Użytkownik "premik" <p...@s...error.pl> napisał w wiadomości
    > mam 2 Mbit, od kilku dni internet neo - lezy... po prostu 10kB/s to max co
    > wyciagam. strefa 043

    To teraz zakup neostrade 6 Mbit, bedziesz mial 30kB/s.
    :)
    R.

  • 15. Data: 2007-11-05 20:33:35
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    premik pisze:
    > mam 2 Mbit, od kilku dni internet neo - lezy... po prostu 10kB/s to max co
    > wyciagam. strefa 043

    A bliżej ? Sieradz, Zd.Wola, Wieluń?

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 16. Data: 2007-11-05 21:05:04
    Od: "premik" <p...@s...error.pl>

    Wielun Wielun.... praktycznie lezy i kwiczy w weekendy i swieta... Tez
    jestes z wielunia?

    M.

  • 17. Data: 2007-11-05 21:12:28
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    premik pisze:
    > Wielun Wielun.... praktycznie lezy i kwiczy w weekendy i swieta... Tez
    > jestes z wielunia?
    >
    > M.

    Pewnie zapchany trakt z Łodzi do Wielunia, ciekawe czy u na łączach od
    operatorów pasożytniczych jest tak samo. Masz może kogoś znajomego w
    Wieluniu kto ma internet od Netii, Tele2 itp?

    BTW. Łącze w firmie gdzie pracuje działa poprawnie - ale płacimy za
    "gwarantowany transfer do routera BGP".

  • 18. Data: 2007-11-05 21:16:57
    Od: "premik" <p...@s...error.pl>

    Tak, chlopaki w netti mowia ze wszystko jest dobrze. Ogolnie dzisiaj po
    malym rozpoznaniu powiedziano mi dokladnie to samo. Korkuje sie gdzies
    pomiedzy Sieradzem a Lodzia... Pingi mam od 250-320 ms. Teraz troche puszcza
    z 2 Mbit mam 1/3 predkosci i jest lepiej ale jest 22!!! . Wczesniej transfer
    5-15kB/s :-))

    i tu UWAGA!!!

    Wszyscy ktorzy maja Internet w 043 i maja problemy REKLAMOWAC LACZA!!!

    ... z takimi parametrami lacze nie nadaje sie do niczego wiecej jak chat
    :-))

    pozdr.
    m>

  • 19. Data: 2007-11-05 21:22:17
    Od: "premik" <p...@s...error.pl>

    tak swoja droga, to gdzie mozna zasiegnac informacji na temat dotyczacy w
    ogole rozbudowy sieci? czy sa znane jakies terminy? przeciez telefonowanie
    na BL mozna tylko traktowac jako rozrywke przy kawie :-)
    m.

  • 20. Data: 2007-11-06 08:47:47
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    premik pisze:
> [...]
    > ogole rozbudowy sieci? czy sa znane jakies terminy? przeciez telefonowanie
    > na BL mozna tylko traktowac jako rozrywke przy kawie :-)

    Pytaj u wróżki ;) Ew. mogę popytać "opiekuna", może coś wie.
    Nie zauważyłem, że odpowiadam na wątek na polipie, proponuję kontynuację
    na alt.pl.neostrada

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)