  • 51. Data: 2018-08-13 09:52:01
    Temat: Re: Transmitter FM
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 08:49, Miroo pisze:

    > U mnie łączy się od razu bez problemu z radiem samochodowym.

    To nie jest kwestia nawet androida. Uzywałem i win8.1 i ajfona z tymi
    samymi urządzeniami i jak sobie pomyślę że mam odpalić aplikację i
    pomodlić się żeby BT się skomunikował żeby posłuchać radia internetowego
    to już wolę nacisnąć ikonkę FM czy jeden przycisk w wieży.

    Tak jestem rozbestwiony. Ale do cho... mamy XXI wiek

    Żeby nie nie było szukania winnych połączenie z netem stabilne i wydajne

    A sam BT ma problemy ze swoim istnieniem.

  • 52. Data: 2018-08-13 10:29:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >wieży.
    >Tak jestem rozbestwiony. Ale do cho... mamy XXI wiek

    Tylko mowa o samochodzie.
    Jesli stacja nie ma ogolnopolskiego zasiegu, to chcemy jakos audio z
    telefonu puscic na glosniki.
    Owszem - kabelkiem sie to robi szybko, prosto i wygodnie :-)

    J.