  • 51. Data: 2010-06-14 20:10:24
    Temat: Re: Transoptory albo inne "couplery" do urządzeń medycznych
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello nenik,

    Monday, June 14, 2010, 9:58:04 PM, you wrote:

    [...]

    > EKG 6Nxxx PCxxx , pod transoptorami szczelina 2mm , urzadzenie na rynku od
    > min 5lat , obecnie w ciaglej sprzedazy

    Bo ktoś, kto przeprowadzał certyfikację zapomniał o sprawdzeniu
    parametrów tych transoptorów. Bo normy nie spełniaja.

    Co w niczym nie zmienia faktu, że urządzenie działa i jest
    bezpieczne...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2010-06-14 20:24:15
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Fuckt. 6N137 mieliśmy do testów i dlatego tak jeszcze stoi na schemacie.
    > Ale jak sprawdziłem na lejaucie, to mamy ten HCNW. Żeby było śmieszniej,
    > to są też 6N137 w obudowie widebody jakiegoś producenta, tylko nie
    > pamiętam już którego.

    Te HCNW są dostępne w Farnellu, więc OK :)... zobaczę, coś z tego
    wybiorę ;)... albo te CNY65, albo właśnie te :)... Dzięki za pomoc!! :)

    Konop

  • 53. Data: 2010-06-14 20:27:09
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Nie, no - ja nie twierdzę, że nie ma takich przetwornic. Oczywiste, że
    > chodzi o dostępność. Jakby z dostępnością nie było problemu, to bym
    > nie musiał się biedzić co rusz - a to medyczne, a to iskrobezpieczne i
    > tłumaczyć każdem, dlaczego nie da się nawinąć transformatora
    > iskrobezpiecznego czy medycznego na malutkim karkasie.

    http://pl.farnell.com/tracopower/thi-2-0511m/przetwo
    rnik-dc-dc-2w-5v-0-4/dp/1772350

    Za dużo nie mają, ale produkcja tego ustrojstwa też za duża nie będzie,
    więc OK. A jak pisałem - gdzie indziej też widywałem, więc będę
    optymistą ;D...

    Konop

  • 54. Data: 2010-06-14 21:01:16
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 14/06/2010 14:20, Konop wrote:
    > Astronauci ;)... słyszałeś kiedyś o czymś takim, żeby sprzęt kosmiczny
    > UZIEMIAĆ??!! :P... byłoby to ciężkie do wykonania ;D...

    Rozne rzeczy latajace w powietrzu maja prowadzone 'uziemienia' - nazywac
    sie to chyba bedzie ekwipotencjalizacja. Zwlaszcza rzeczy latajace
    szybko (>1Mach) i przez chmury. Czasem sie zastanawiam po co, skoro ta
    'rzecz' ma nie wracac do punktu wystrzelenia.

    Jak w kosmosie, to nie wiem - cos tam pewnie wymyslili, bo inaczej
    wszedzie iskry by skakaly.

    --
    Jerry1111

  • 55. Data: 2010-06-14 21:02:50
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 14/06/2010 21:24, Konop wrote:

    > Te HCNW są dostępne w Farnellu, więc OK :)... zobaczę, coś z tego
    > wybiorę ;)... albo te CNY65, albo właśnie te :)... Dzięki za pomoc!! :)

    Kiedys uzywalem Ex-owe CNY65 (takie dluugie biale). Byly koszmarnie
    wolne, nie wiem czy 115200 przez to przejdzie.

    --
    Jerry1111

  • 56. Data: 2010-06-14 22:37:27
    Od: 2m <2...@w...pl>

    W dniu 2010-06-14 18:31, Konop pisze:
> [...]
    es/default.aspx#video2

    > A jest to dostępne gdzieś w PL? ;>...

    Nie powinno być kłopotów.
    A ile potrzebujesz?
    2m

  • 57. Data: 2010-06-15 01:25:01
    Od: Konop <k...@g...pl>

    2m pisze:

    > Nie powinno być kłopotów.
    > A ile potrzebujesz?
    > 2m

    Początkowo 1..2 - do prototypu. Później - ciężko powiedzieć, ale sądzę,
    że między 20 a 100 rocznie ;)...

    Konop

  • 58. Data: 2010-06-15 11:41:53
    Od: 2m <2...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 03:25, Konop pisze:

    > Początkowo 1..2 - do prototypu. Później - ciężko powiedzieć, ale
    > sądzę, że między 20 a 100 rocznie ;)...

    Zacznij od próbek. Zarejestruj się i poproś o probki. Dystrybutorem
    Silabsa w Polsce jest WG, http://www.wg.com.pl/
    Możesz też kupić w Mouser Electronics, http://pl.mouser.com/Home.aspx

  • 59. Data: 2010-06-17 11:17:17
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Konop <k...@g...pl> wrote:

    > Pytam, bo są 3x tańsze ;)... W sumie 15zł netto w detalu, to nie jest
    > majątek, ale co chwilę łapię się, że będzie to droższe niż zakładałem ;)....

    Odpowiedzialność za przebicie może być dużo droższa niż 15 zł. Ja wiem, że
    w normalnych warunkach normalnie transoptory wystarczą, ale to ma działać
    w każdych warunkach - spocone nogi w skarpetkach (bez butów), przepięcie
    w sieci, burza... Nie oszczędzałbym na ochronie.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 60. Data: 2010-06-17 12:34:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 14 Jun 2010 09:56:31 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Pamietam doswiadczenie kolegow sprzed lat - trudno znalezc
    >transoptory zapewniajace 5mm separacji :-)

    Ja wiem że proponuję takie "zrób to sam", ale czy z elementów Toslink
    nie możnaby zestawić takich transoptorów? Maksymalna długość
    światłowodu to 10m, a to wystarczy aż nadto. Najtańsze wersje
    nadajników i odbiorników tego systemu (np. TORX173, TOTX173) mają
    prędkość 6Mbps. Można sobie nawet takimi "transoptorami" płytki w
    urządzeniu elegancko połączyć.