  • 11. Data: 2010-07-29 14:46:30
    Temat: Re: Trasa: Katowice-Słowacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-29 08:32, a...@o...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > W przyszłą sobotę wybieram się samochodem z Katowic na Słowację: Tatralandia -
    > Liptovsky Mikulas. Czy możecie poradzić, którędy najlepiej tam pojechać? W
    > którym miejscu wjechać na teren Słowacji i czy muszę (jeżeli tak, gdzie?)
    > wykupić jakąs winietę, względnie unikać (warto?) autostrad? Ogólnie - będę
    > wdzięczny za wszelkie - Waszym zdaniem przydatne - informacje.

    Uważaj na policję na Słowacji. Bo trzepią Polaczków jadących do
    tatralandii jak tylko mogą. Jestem tam często bo mam w miarę blisko.
    Aha i nie wierz w bajeczki typu "fotoradar pana złapał 5km wczesnej".

  • 12. Data: 2010-07-29 14:49:02
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-29 10:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w
    >
    > Cos sie zmienilo w ostatnich latach ? Bo wczesniej w tych rejonach
    > Slowacji trudno bylo policjanta spotkac. W koncu nie mozna straszyc
    > turystow przynoszacych zyski.

    Od kiedy weszło euro to równoważą sobie spadek przychodów z turystyki
    mandatami na Polakach.

  • 13. Data: 2010-07-29 20:47:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w
    > A co tam się ma zmienić, czasami auto z radarem stało 50m za
    > tablicą "teren zabudowany" albo ograniczeniu 50km/h, a radiowóz
    > zaparkowany ZA przystankiem autobusowym.

    Spedzilem pare urlopow w slowackich tatrach i policje widzialem
    raz. Pieszo patrolowali bez suszarki.

    > Słowacy potrafią być tacy wredni, że w jednym ze sklepów kobieta
    > nie chciała przyjąć transportera pustych butelek kupionych dzień
    > wcześniej i zwrócić kaucji tylko wypłacić w towarze.

    No prosze, a pare lat temu "szklanki bez paragonki" mozna bylo
    zwrocic .. zaraz .. a moze i nie - byc moze skup wydawal kwitek do
    kasy, a kasa tylko przyjmuje .. ale nawet jesli tak, to wszystkich
    po rowno traktowali :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-08-02 10:53:33
    Od: "a...@o...pl Użyj wstawki an" <a...@o...pl>

    wrote:

    > Uważaj na policję na Słowacji. Bo trzepią Polaczków jadących do
    > tatralandii jak tylko mogą.

    Właśnie. Co muszę mieć ze zobą? Te kamizelki odblaskowe? Na każdego pasażera, w
    tym na roczne dziecko? Trójkąt, gaśnica, coś więcej?

    > Aha i nie wierz w bajeczki typu "fotoradar pana złapał 5km wczesnej".

    A co mam zrobić słysząc taką bajeczkę?

    --
    aj

  • 15. Data: 2010-08-02 10:59:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 10:53:33 +0200, a...@o...pl U?yj wstawki an
    napisał(a):

    > Właśnie. Co muszę mieć ze zobą? Te kamizelki odblaskowe? Na każdego pasażera, w
    > tym na roczne dziecko? Trójkąt, gaśnica, coś więcej?

    To co w Polsce, kamizelki nie wiem. Nie zapomnij paszportu dziecka.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-08-02 11:09:44
    Temat: Re: Trasa: Katowice-S?owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-02 10:59, MadMan pisze:

    > To co w Polsce, kamizelki nie wiem.

    Kamizelki warto mieć i tyle. Wiele miejsca nie zajmują.

    > Nie zapomnij paszportu dziecka.

    Obecnie lepiej dowód osobisty.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 17. Data: 2010-12-25 20:23:43
    Temat: Re: Re:_Trasa:_Katowice-Słowacja_(Tatralandia-Liptovsky_Mi
    Od: excentryk <e...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy z Katowic na Liptovsky Mikulas jechać na Żory (teraz nowy odcinek A1)
    > Bielsko / Cieszyn?

    Lub jechać wg mapy google Katowice> Kraków (A4) > Chyżne (7)... ?

    Bardzo proszę o opinie jaką drogę wybrać. Czy ktoś ma doświadczenie i może wyrazić
    opinię?
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 18. Data: 2010-12-26 09:51:25
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2010-12-25 20:23, excentryk pisze:

> [...]
    A1)> Bielsko / Cieszyn?

    > Lub jechać wg mapy google Katowice> Kraków (A4)> Chyżne (7)... ?

    Wg mnie druga opcja. DK7 do Chyżnego jest od roku ładnie wyremontowana i
    ruch tam jakiś taki nie za wielki. Po słowackiej stronie jest gorzej.

    R.