  • 1. Data: 2010-07-29 09:14:11
    Temat: jaka droge wybrac ( tak odbieram takie teksty )
    Od: "Darekkk" <d...@p...onet_._pl>

    Witam

    Jutro wybierac sie autem do kina oddalonego od miejsca zamieszkania o 3 km

    Jaka droge najlepiej wybrac ?
    Czy po drodze będą jakies utrudnienia ?

    Nie wiem co to maps.google.com, prosze o rady

    ;)

  • 2. Data: 2010-07-29 09:53:42
    Temat: Re: jaka droge wybrac ( tak odbieram takie teksty )
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darekkk" <d...@p...onet_._pl>
    > Jutro wybierac sie autem do kina oddalonego od miejsca
    > zamieszkania o 3 km
    > Jaka droge najlepiej wybrac ?
    > Czy po drodze będą jakies utrudnienia ?

    No i tak mowiac szczerze jest wiele drog w rodzinnym miescie ktore
    mogli tydzien temu rozkopac i sie wpakujesz w korek na 3
    kilometrach.

    > Nie wiem co to maps.google.com, prosze o rady

    google nie powie ci ktore trasy sa akurat w remoncie. Nie wiadomo
    czy nie wybierze drogi przez jezioro. Nie ma informacji ze dana
    trasa jest noca szybka, a na alternatywnej robi sie korek. Z
    wyborem alternatywnych tez nie stoi zbyt dobrze.

    Nawet jak droga jest jedna i prosta, to mozesz sie na grupie
    dowiedziec gdzie policja stoi.

    Albo taka niedawna przygoda - jedziemy sobie trasa doskonale znana,
    niemal na pamiec.
    I nagle tiry stoja, bo pod gorke nie moga podjechac - zima przyszla
    prawdziwa.
    Na szczescie kolega zaczyna jazde od uruchomienia nawigacji - wiec
    bez zatrzymania udal sie objazd, o ktorym juz nie mielismy pojecia.

    J.

  • 3. Data: 2010-07-29 10:49:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jutro wybierac sie autem do kina oddalonego od miejsca
    > zamieszkania o 3 km
    > ;)

    A już myślałem że jestem jakiś dziwny i tylko mnie osłabiają
    takie wątki ;-))). Ale widzę że na szczęscie nie, dzięki że
    rozwiałeś moje obawy ;-)
    Pozdr.

  • 4. Data: 2010-07-29 11:08:15
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał

    > A już myślałem że jestem jakiś dziwny i tylko mnie osłabiają takie wątki
    > ;-))). Ale widzę że na szczęscie nie, dzięki że rozwiałeś moje obawy ;-)

    Tu wlasciwie jest tylko kilka tematow:

    1.Czy juz zalozyc/zdjac opony letnie/zimowe
    2.Jak jechac z...do...
    3.Jaki olej i ktory jest najlepszy.
    4.Cos stuka, co to moze byc?
    5.Co kupic dobrego za .....zl
    6.Czy moge ciagnac przyczepke...
    7.Tylko idioci kupuja nowe auta.
    8.Popisy kilku lokalnych "medrcow" na dowolny temat.

    I to wlasciwie szystko :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2010-07-29 11:16:23
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Hinek napisał:
> [...]
    > 6.Czy moge ciagnac przyczepke...
    > 7.Tylko idioci kupuja nowe auta.
    > 8.Popisy kilku lokalnych "medrcow" na dowolny temat.

    Od kiedy jestes na PMSie?
    Jesli od dawna to pamietasz pewnie, ze tu kiedys bylo inaczej co nie oznacza
    normalnie :-) Jednak
    zawsze bylo wesolo i na temat jesli chodzi o porady z dziedziny motoryzacji i nie
    tylko.
    Zreszta nawet tematyka spotow PMSu upadla (sa nieliczne), nie wspomne juz o akcjach z
    naklejkami,
    pozdrowieniami(trabienie), komitetach pogrzebowych, wyscigach cwaniak-race oraz
    innych duperelach
    spotowo PMSowymi :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-07-29 11:48:15
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...tu kiedys bylo inaczej co nie oznacza normalnie :-)
    > Jednak zawsze bylo wesolo i na temat jesli chodzi o porady
    > z dziedziny motoryzacji i nie tylko.

    I tu właśnie tkwi podstawowy problem, że niektórzy nie mają
    poczucia humoru. Jest paru chamów, którzy bluzgają każdemu
    kto myśli inaczej, paru prostaków wiedzących wszystko lepiej
    i mających jedynie słuszne poglądy, i to wystarczy żeby
    odechciało się czytać :-). Nie będę wymieniał kto, ale
    większość wie o kim mówię :-).

  • 7. Data: 2010-07-29 12:31:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-29 11:48, Robert_J pisze:

> [...]
    > poglądy, i to wystarczy żeby odechciało się czytać :-). Nie będę
    > wymieniał kto, ale większość wie o kim mówię :-).

    Taki urok usenetu. Sokoro tu jesteś to musisz to lubić:)

    A.

  • 8. Data: 2010-07-29 12:37:04
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 09:14:11 +0200, "Darekkk" <d...@p...onet_._pl> said:

    > Witam
    >
    > Jutro wybierac sie autem do kina oddalonego od miejsca zamieszkania o 3 km

    Nie możemy ci pomóc, bo nie podałeś w metrach.

    > Jaka droge najlepiej wybrac ?

    Chyba za kioskiem Ruchu w prawo - ostatnio pojechałem w lewo i stała
    tam brzydka gruba baba, która zapsuła nam estetycznie cały wieczor.

    > Czy po drodze będą jakies utrudnienia ?

    Mogą być światła czarwone na skrzyżowaniu - spróbuj wyjechać rano, nie
    wieczorem.

    > Nie wiem co to maps.google.com,

    Tam nie ma repertuaru, lepiej użyć
    <http://www.mapadrogowa.najkrótszą.drogądocelu.pl/or
    g/phi/wziut!/>

    > prosze o rady

    Prosz...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-07-29 13:19:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:16:23 +0200, Gabriel 'wilk' napisał(a):

> [...]
    z naklejkami,
    > pozdrowieniami(trabienie), komitetach pogrzebowych,

    Zniczowych ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-07-29 13:20:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:08:15 +0200, Hinek napisał(a):

> [...]
    > 6.Czy moge ciagnac przyczepke...
    > 7.Tylko idioci kupuja nowe auta.
    > 8.Popisy kilku lokalnych "medrcow" na dowolny temat.

    Ejże, a gdzie drzewa i światła?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl