  • 1. Data: 2010-05-19 17:43:30
    Temat: kombi z uchylaną szybą w klapie
    Od: Rafał Zawierta <n...@z...info>

    Witam,

    Aktualnie jestem bardzo zadowolony z rozwiązania otwieranej szyby w
    tylnej klapie Laguny Kombi I ph2. Niemniej jednak przy zmianie auta na
    nowsze L1ph2 odpada. W czym jeszcze (z tego segmentu) można spotkać
    takie rozwiązanie (Mondeo, C5, Avensis?), czy jest to domena auta na F?

    R.

  • 2. Data: 2010-05-19 18:33:31
    Temat: Re: kombi z uchylaną szybą w klapie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Rafał Zawierta pisze:
> [...]
    > nowsze L1ph2 odpada. W czym jeszcze (z tego segmentu) można spotkać
    > takie rozwiązanie (Mondeo, C5, Avensis?), czy jest to domena auta na F?

    Laguna 2 też ma to rozwiązanie. Trójka zdaje się, również.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-05-19 18:56:05
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Zawierta" <n...@z...info> napisał w
    wiadomości news:ht10ts$c0i$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > L1ph2 odpada. W czym jeszcze (z tego segmentu) można spotkać takie
    > rozwiązanie (Mondeo, C5, Avensis?), czy jest to domena auta na F?

    BMW 3 E46 kombi ma takie rozwiązanie.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-05-19 19:03:40
    Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl>

    BMW Seria 3 i 5

  • 5. Data: 2010-05-19 19:35:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Laguna 2 też ma to rozwiązanie.

    Nie każda. Tak tylko chce sprecyzować. I mała uwaga: nie wiem jak w L1
    ale u mnie w L2ph1 nie jest to najlepiej zrobione, po otwarciu szyby są
    kłopoty z otwarciem/zamknięciem rolety, ktoś tam czegoś nie doprojektował.

  • 6. Data: 2010-05-19 20:53:39
    Temat: Re: kombi z uchylanÄ? szybÄ? w klapie
    Od: "Man-Fred" <m...@d...krakow.pl>

    Mondeo nie ma takiego rozwiązania. C5 i laguna ma.

  • 7. Data: 2010-05-19 20:59:25
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-19 17:43, Rafał Zawierta pisze:
    > Witam,
    >
    > czy jest to domena auta na F?

    Peugeot 407SW ma otwieraną szybę.

  • 8. Data: 2010-05-19 21:31:37
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > nowsze L1ph2 odpada. W czym jeszcze (z tego segmentu) można spotkać
    > takie rozwiązanie (Mondeo, C5, Avensis?), czy jest to domena auta na F?
    BMW touring czyli kombi z serii 3 i 5 mają tak szyby otwierane (nie wiem
    czy wszystkie, czy tylko te co oglądałem). A możesz zdradzić jaki z tego
    jest pożytek? Bo ja dla siebie nie widzę żadnego, poza wietrzeniem auta
    (ale chyba nie w czasie jazdy?)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2010-05-19 22:02:12
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > czy wszystkie, czy tylko te co oglądałem). A możesz zdradzić jaki z tego
    > jest pożytek? Bo ja dla siebie nie widzę żadnego, poza wietrzeniem auta
    > (ale chyba nie w czasie jazdy?)

    Mam i kożystam. I własnie wietrzyć też można w TRAKCIE jazdy :-)
    Do czego wykorzystuje:
    - co rok zamiast choinke ładowac na dach lub do środka, stawiam ją w
    bagażniku i wystaje przez otwarte okno w tylnj klapie.
    - ostatnio wiozłem drzwi, teoretycznie zmieści się 2m w środku ale przy
    przesuniętym do przodu fotelu, wiec otworzyłem okno i ok 20cm wystawało poza
    auto.
    - kupiony karnisz, długość 3m, do środka weszło sporo, ale dla wygody
    pozostała część poza autem.

    W trakcie jazdy z otwartym oknem w klapie zaleca się ustawi nadmuch na
    szybę, powoduje to mniejsze wychłodzenie pojazdu w zimę. Na miejscu kierowcy
    praktycznie nie czuć zawirowń powietrza, jedynie hałas uliczny jest lepiej
    słyszalny.
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2

  • 10. Data: 2010-05-19 22:05:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK"

> [...]
    > czy wszystkie, czy tylko te co oglądałem). A możesz zdradzić jaki z tego
    > jest pożytek? Bo ja dla siebie nie widzę żadnego, poza wietrzeniem auta

    Pod moim blokiem jeździ facet laguną kombi /latem/ ma opuszczone wszystkie
    szyby i otwartą szybę nad klapą - pomijam przeciągi, ale ma tam
    zainstalowany jakiś dobry zestaw audio i napier...la disco polo...ręce
    opadają o uszach nie wspominam.