  • 1. Data: 2012-07-01 16:28:57
    Temat: ORLEN ON po 5,45!!!
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W szoku jestem! Dzisiaj w Miedzyrzeczu na Orlenie cena regularna ON
    wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci
    gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem
    5,45PLN/1l ON.
    U Was tez tak paliwo stanialo?
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 2. Data: 2012-07-01 16:44:08
    Temat: Re: ORLEN ON po 5,45!!!
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak wiec sumarycznie zaplacilem 5,45PLN/1l ON.
    > U Was tez tak paliwo stanialo?

    u nas taniej. Warszawa - Bliska, normalna cena 5,43, i tez byłem miło
    zaskoczony zniżką 10gr za gotówkę. Szkoda że tego nie reklamują... Akurat
    fuksem miałem kasę i zapłaciłem po 5,33PLN/L gnojówki

  • 3. Data: 2012-07-01 16:58:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** v...@i...pl pisze tak:

    > U Was tez tak paliwo stanialo?

    Tak :)

    Nawet jak w Polsce tanieje to w Olsztynie jest drogo.
    Tym razem na Neste miła niespodzianka.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-07-01 17:17:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 01 Jul 2012 16:28:57 +0200, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

    >U Was tez tak paliwo stanialo?

    Wczoraj na Neste przy ursynowski Leklerku ON po 5,42.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-07-01 18:10:22
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >u nas taniej. Warszawa - Bliska, normalna cena 5,43, i tez byłem miło

    to przez Euro 2012, kolejna alkcjea polityczna

    jk

  • 6. Data: 2012-07-01 18:16:33
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    W dniu 2012-07-01 16:28, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci
    > gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem

    W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
    za drogo.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-07-01 18:54:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-01 18:16, Gryngol pisze:

    > W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
    > za drogo.

    Normalny poziom to był gdy kupiłem 307-kę. Z ceną oscylującą wokół 4zł/litr.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-07-01 18:59:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-07-01 18:16, Gryngol wrote:

    > W końcu spadły do normalnego poziomu i teraz już nie można narzekać że
    > za drogo.

    Nie sadze. Napewno moze byc jeszcze taniej, tylko wtedy koncerny
    by sie nie odkuly, tak jak wlasnie teraz, spijajac smietanke z wysokiej
    marzy. Jesli ktos chce protestowac przed stacjami paliw, to lepszego
    powodu jeszcze nie bylo ;)

    http://wyborcza.pl/1,75478,12019379,Dlaczego_paliwa_
    w_Polsce_nie_tanieja_.html

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-07-01 19:08:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-01 14:28:57 +0000, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

> [...]
    > wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci
    > gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem

    Tak, w Katowicach na Orlenie przy Bogucickiej bez promocji żądali 5,42...

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-07-01 19:09:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-01 16:54:23 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > Normalny poziom to był gdy kupiłem 307-kę. Z ceną oscylującą wokół 4zł/litr.

    Normalny poziom to był z ceną około 2,50.
    ;-)

    --
    Bydlę