  • 1. Data: 2010-07-25 19:05:20
    Temat: Trasa Warszawa - Wrocław
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Dzień dobry,

    Będę pod koniec tygodnia jechał z Warszawy do Wrocławia. Mapa pokazuje
    dwa warianty - gierkówką albo przez Skierniewice, Łódź i Grabów (kilka
    km mniej). Może ktoś ostatnio jechał tymi trasami i może doradzić,
    która lepsza - mniej remontów, przyjemniejsza jazda...

    I drugie pytanie - czy na tej trasie można gdzieś "skoczyć w bok" i
    pokazać dziecku jakieś fajne miejsce - zamek, park itp...

    Michał

  • 2. Data: 2010-07-25 19:19:20
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Wrocław
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-25 19:05:20 +0200, mic49 <m...@i...pl> said:

    > Dzień dobry,
    >
    > Będę pod koniec tygodnia

    W czwartek? Piątek? Sobotę?

    > jechał z Warszawy do Wrocławia. Mapa pokaz
    > uje
    > dwa warianty - gierkówką albo przez Skierniewice,

    Wszystko zależy od pory dnia i tygodnia.
    Ale możesz spokojnie policzyć tak, że 50 km od Warszawy będziesz po
    godzinie lub po dwóch - zależy od trasy.
    Natomiast pewne jest, że szybciej od Katowic będzie autostradą.

    > I drugie pytanie - czy na tej trasie można gdzieś "skoczyć w bok" i
    > pokazać dziecku jakieś fajne miejsce - zamek, park itp...

    To jest prawie pół Polski - coś znajdziesz.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-07-25 22:50:51
    Od: John Doe <j...@d...com>

    On 2010-07-25, mic49 <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > km mniej). Może ktoś ostatnio jechał tymi trasami i może doradzić,
    > która lepsza - mniej remontów, przyjemniejsza jazda...

    Ostani raz jechałm co prawda miesiąc temu, ale kiedyś sporo jeździłem trasą
    Warszawa-Wrocław.

    Polecam wartiant 1: Warszawa -> Girkówka -> Piotrków -> Bełchatów
    -> Wieluń -> Wrocław.

    Trasa w sumie całkiem przyjemna. Jak jedziesz z dzieckiem to nie musisz się
    śpieszyć, więc duża ilość fotoradarów Ci nie straszna.

    > I drugie pytanie - czy na tej trasie można gdzieś "skoczyć w bok" i
    > pokazać dziecku jakieś fajne miejsce - zamek, park itp...

    Tu nie pomogę, bo nie zbaczałem nigdy z trasy :)

    --
    J.

  • 4. Data: 2010-07-25 23:07:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 10:05:20 -0700 (PDT), mic49 wrote:
    >Dzień dobry,
    >Będę pod koniec tygodnia jechał z Warszawy do Wrocławia. Mapa pokazuje
    >dwa warianty - gierkówką albo przez Skierniewice, Łódź i Grabów (kilka

    Grabow ? Ktory Grabow ?

    >km mniej). Może ktoś ostatnio jechał tymi trasami i może doradzić,
    >która lepsza - mniej remontów, przyjemniejsza jazda...

    Jesli nie rozpoczeli jakiegos remontu to zdecydowanie gierkowka.
    Chyba ze cie stresuja fotoradary :-)

    >I drugie pytanie - czy na tej trasie można gdzieś "skoczyć w bok" i
    >pokazać dziecku jakieś fajne miejsce - zamek, park itp...

    Najwieksza dziura czyli kopalnia w Belchatowie.
    Ale malo ciekawa - ot, rzut oka z punktu widokowego.

    J.

  • 5. Data: 2010-07-26 11:10:03
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-25 19:05, mic49 pisze:
> [...]
    >
    > I drugie pytanie - czy na tej trasie można gdzieś "skoczyć w bok" i
    > pokazać dziecku jakieś fajne miejsce - zamek, park itp...

    Nie zupełnie po drodze, ale całkiem niedaleko:
    http://www.zamek-moszna.yoyo.pl/

    Pozdrawiam,
    A.

  • 6. Data: 2010-07-26 12:33:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zupełnie po drodze, ale całkiem niedaleko:
    > http://www.zamek-moszna.yoyo.pl/

    Moze byc bardzo po drodze jak sie jedzie przez Czestochowe, ktora
    to trase niektorzy i tak preferuja, szczegolnie jak jada w
    poludniowe rejony wroclawia lub nawet dalej.

    Ale uwaga
    http://www.moszna-zamek.pl/zwiedzanie-zamku.html

    J.

  • 7. Data: 2010-07-26 12:41:06
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-26 12:33, J.F. pisze:

    > Moze byc bardzo po drodze jak sie jedzie przez Czestochowe, ktora to
    > trase niektorzy i tak preferuja, szczegolnie jak jada w poludniowe
    > rejony wroclawia lub nawet dalej.

    Bo i taką trasę zakładałem. Ale nawet w takim przypadku trzeba parę
    kilometrów nadrobić.

    > Ale uwaga
    > http://www.moszna-zamek.pl/zwiedzanie-zamku.html

    To fakt, budynek nawet z zewnątrz robi wrażenie. Można sobie
    pospacerować po parku itp.

    A.

  • 8. Data: 2010-07-27 21:31:54
    Od: mic49 <m...@i...pl>