  • 31. Data: 2016-11-02 19:34:13
    Temat: Re: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-02 08:55, Uzytkownik wrote:
    > W każdym sklepie elektrycznym są do kupienia skrzynki/puszki z ABS-u

    Obejrzałem kilkanaście, żadna nie pasuje z bardzo róznych powodów. Wiele
    jest pod S-ki i nijak sie maja do wygody montoania tam innych rzeczy
    (S-ki tez się h... montuje).

    > budowlanych można też kupić np. w Castoramie.

    Castorama, Obi, Leroy, Praktiker. Mam je wszystkie w zasięgu 10km.
    Objechane. nic nie znalazłem nawet w okolicy poza jak już wspomnialem
    skrzynkami na listy ...

    > Bardzo często kupuję
    > właśnie pod urządzenia typu routery, wzmacniacze i rozgałęźniki TV.

    U mnie potrzeba nieco więcej miejsca z racji dysku, zasilacza i akku. A
    może i w przyszłości jakiś bajerów jak SDR. Chce miec to wygodne
    (otwierana skrzynka), niekoniecznie piękne (kiepski plastik), nie
    metalowe (za duzo brudnej roboty).

  • 32. Data: 2016-11-02 21:36:52
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

> [...]
    > może i w przyszłości jakiś bajerów jak SDR. Chce miec to wygodne
    > (otwierana skrzynka), niekoniecznie piękne (kiepski plastik), nie

    Jak koniecznie chcesz się upierać przy plastiku, to może weź obudowę
    alarmową, wytnij dużą dziurę w drzwiach (niekoniecznie równo) i
    nalep/przykręć na to... bo ja wiem, płytkę z plexi/przezroczystego
    polistyrenu? Na to można ładną nalepkę dać...
    Pamiętaj, że dysk 3.5" trochę prądu pożera (o reszcie nie wspominając) i
    zamienia w ciepełko - po paru dniach w plastikowej mógłbyś mieć trochę
    za ciepło, szczególnie że jeszcze akumulator tam chcesz mieć. A obudowy
    alarmowe stosunkowo tanie są i dość przewiewne. I kupę otworów
    montażowych w środku. I łatwe podejście do kabli.
    Nie wyobrażam sobie dysku 3.5" we w miarę hermetycznej plastikowej
    obudowie.

    Pozdrawiam

    DD