  • 21. Data: 2016-10-28 13:05:00
    Temat: Re: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 października 2016 09:28:32 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > pasującej nawet częsciowo do opisu? Wyczerpałem na razie pomysły.
    Z płyty meblowej/sklejki sioę nie nada?
    W większości sklepów z płytami meblowymi/marketów dotną Tobie na wymiar płyty, nawet
    okleją brzegi(albo Sam okleisz okleiną+żelazko) skręcisz to do kupy i masz
    Najtańsza, biała płyta meblowa to 20zł/m2 + koszt cięcia czasami doliczą

  • 22. Data: 2016-10-28 13:13:08
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    > Metalowych od groma. Ja wiem, sam mam przecież taką z alarmem. Podstawa:
    > plastikowa.

    Satel ma do swoich central plastikową, wprawdzie ma w środku mocowania,
    ale wydaje mi się że wyciągane i sporo jest w środku miejsca

    Łukasz

  • 23. Data: 2016-10-28 13:17:38
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    > Byłem, ale niezorientowani. Ogólnie jesli chodzi o elektryke to mają
    > wyłacznie obudowy do S-ek. Pewno, zawsze mozna zmienić hurtownie i
    > jeszcze pochodzę i popytam ...

    dużą puszkę połączeniową mam w domu, pusta w środku - mam jakąś większą,
    ale np. tu jest tego typu:

    https://www.tim.pl/puszka-natynkowa-light-328x239x12
    9-12xm40-ip6667-ev-322?context=113263f521

    Łukasz

  • 24. Data: 2016-10-28 14:47:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 2016-10-28 11:35, Airless wrote:
> [...]
    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html

    >Troche za głeboka co utrudnia serwisowanie, ale wezmę pod uwage,
    >dzięki.

    Jednosekcyjna.
    Porzadna ma dwa zawiasy i dostep z dwoch stron.

    J.

  • 25. Data: 2016-10-28 15:20:37
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    wiadomości news:1523435363.20161028115807@pik-net.pl.invalid...

    > 19"?

    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html

    > Mikrofalówkę można zrobić ;)

    Opłaca się?
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =kuchenka+mikrofalowa
    Chociaż, zainspirowałeś mnie, czasem ktoś wywali mikrowelę na fajans,
    odciągnie się magnetron, coś w zaprzyjaźnionym warsztacie wyklepię z blachy,
    żeby mieć gdzie pizzę wsadzać bądź popcorn i już, frajda na całego :))

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 26. Data: 2016-10-28 17:03:02
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 28 października 2016 15:20:35 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:
> [...]
    > żeby mieć gdzie pizzę wsadzać bądź popcorn i już, frajda na całego :))

    Bez metalizacji na szybie podejrzewam, że to by było bardzo "rozrywkowe"
    dla użytkownika urządzenie;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 27. Data: 2016-10-29 00:10:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Friday, October 28, 2016, 3:20:37 PM, you wrote:

    [...]

    >>> http://beta.ted.net.pl/szafy-rack-i-akcesoria/szafa-
    rack-19-9u-400mm-drzwi-szklane-wiszaca.html
> [...]

    Nie pasują do racka 19"

> [...]
    > żeby mieć gdzie pizzę wsadzać bądź popcorn i już, frajda na całego :))

    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2016-10-29 02:51:30
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    ps.com...
    =kuchenka+mikrofalowa

    > Bez metalizacji na szybie podejrzewam, że to by było bardzo "rozrywkowe"
    > dla użytkownika urządzenie;)

    Oo! Kolejna inspiracja :)
    Ale wstrzymam się na razie z napisaniem, do czego, bo mnie jeszcze "atecy"
    wezmą i po co mi to? :))
    Natomiast tak się zastanawiam...
    Zmieniałem technikę swojego UPC, panowie zostawili mi pilota do dekodera,
    mam uniwersałkę, co się przyda :) Ad rem - zostawili mi też antenki od
    modemo-routera (o pena wifi nawet nie pytali, a ja nie mówiłem), a to jak
    wiadomo przeważnie chodzi na 2.4 GHz, jak i mikrowele, zatem, może z użyciem
    takiej antenki sporządzić sobie miernik pola, emitowanego przez kuchenkę...
    Chyba, ze przeżyję to:
    https://www.youtube.com/watch?v=_fqYusKZC38
    czy to:
    https://www.youtube.com/watch?v=n7Om4Zf_rHM (idiota, czy "fejk"?)
    A może coś mi się uda na krzywy ryj tak zasilić? :))

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 29. Data: 2016-11-02 01:52:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > zasadnicza wada. O dziwo pasują też skrzynki na listy, ale plastikowych
    > nie widuję a ciąć metalu pod wyświetlacz nie mam ochoty :). Estetyka ma
    > małe znaczenie, to ma być na strychu. Znaczenie ma natomiast wygodny
    > dostęp, najlepiej własnie z uchylnymi drzwiami. Szczelność jest bez
    > znaczenia.
    >
    > Szacuje że powinno miec rozmiar średniej skrzynki na listy, acz elementy
    > mają raczej małą wysokość więc nie jest ona krytyczna.
    >
    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie szukać jakiejś nietypowej obudowy
    > pasującej nawet częsciowo do opisu? Wyczerpałem na razie pomysły.

    Masz tu kilka przykładów:

    http://www.dipol.com.pl/oferta-technika-montazowa-ob
    udowy-puszki-instalacyjne,5053.htm

    https://onninen.pl/pl-PL/rozdzielnice/rozdzielnice-t
    worzywowe,c939,f,t100.00,el256,spa3,strona-1

    https://onninen.pl/pl-PL/puszki-serii-light-skrecana
    -245x185x95-ip66-67-10-oslabien-ex-231-ide,HDN510
    https://onninen.pl/pl-PL/obudowa-hermetyczna-swd-drz
    wi-szare-210x280x130-obudowa-wykonana-z-materialu-ab
    s-icw-212813-s-incobex,HER667
    https://onninen.pl/pl-PL/oh-4-b4-obudowa-hermetyczna
    -ip65-29-48-opatowek,HFI503

    http://metel.net.pl/produkty/obudowy-zewnetrzne/obud
    owa-zewnetrzna-break

    http://www.doktorwolt.pl/product/Skrzynka-elektryczn
    a-IP65-rozdzielnia-210x280mm-z-zamkiem-patentowym-CP
    5001Z/?id=229
    http://www.pawbol.pl/pl/nowosci/szafka.htm
    http://eltros-sklep.pl/183-elektroplast-bydgoszcz

    Nie mogę sobie przypomnieć, gdzie kupiłem kiedyś skrzynkę idealnie dla
    Ciebie: plastikowa, 20x30x15 cm, drzwiczki na zawiasach (była opcja z
    przezroczystą pleksi), skręcana dwoma plastikowymi śrubami (zamek w opcji).
    Kosztowała około 50 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 30. Data: 2016-11-02 08:55:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    m-czarna-z1w-i6298136862.html

    > Mam, uzywam, sa większe. Gorszej jakości plastiku chyba nie da się
    > osiągnąć ;). A serio - nie, nie zmieści się i bardzi ciezko się to
    > serwisuje z powodu kiepskiego plastiku właśnie. To ostateczność.

    Nie szukaj w Lidlu czy Biedronce :)

    W każdym sklepie elektrycznym są do kupienia skrzynki/puszki z ABS-u w
    przeróżnych rozmiarach. Mocne i wytrzymałe. Nawet w niektórych marketach
    budowlanych można też kupić np. w Castoramie. Bardzo często kupuję
    właśnie pod urządzenia typu routery, wzmacniacze i rozgałęźniki TV.