  • 31. Data: 2020-02-15 07:00:22
    Temat: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2020 o 00:51, Lort pisze:

    > Toteż sędzia dość trzeźwo zauważył, że on teraz będzie kształtował
    > świadomość społeczną. Taki śmieszek. Ogólnie - aktualnie narracja
    > jest jaka jest, a że nasza nacja chyba lubi jak "coś się należy"...

    To sprawdz projekt ustawy a nie zmyślaj.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-02-15 15:07:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-14 09:20, Liwiusz wrote:

> [...]
    > 30/50.
    >
    > Poza tym naprawdę nie mogę zrozumieć tego narzekania, że pojazd nie
    > zatrzymuje się w miejscu, że piesi będą wychodzić specjalnie, albo nawet
    > nie wychodzić (i tak źle, i tak niedobrze:) - przecież identyczna
    > sytuacja jest w przypadku ustąpienia pierwszeństwa na skrzyżowaniu - tam
    > samochód na drodze z pierwszeństwem o wiele szybciej nadjeżdża niż
    > nadchodzi pieszy, a mimo to nikt nie mówi, że ustępowanie pierwszeństwa
    > jest głupie, bo "nie zatrzymam się w miejscu", bo "nie wiem, jak

    Rowerzyści są postrzegani tak samo źle jak piesi.

  • 33. Data: 2020-02-15 17:45:38
    Temat: t
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-14 10:21, Liwiusz wrote:

    > Lustra, to są, kolego, na jakichś zapyziałych uliczkach osiedlowych,
    > zresztą skoro jest lustro, to znaczy, że widoczność jest na tyle
    > kiepska, że i tak powinieneś się zatrzymać.
    > Przeważnie, jak masz ustąpić pierwszeństwo, to mocno zwalniasz, albo
    > nawet się zatrzymujesz.

    > Otóż to.

    No i dlatego wybieramy drogi z pierwszeństwem. Niestety ktoś robi
    przejście i z pierwszeństwa nici.

    > Czyli mówisz, że teraz na głównych drogach nie zwalniasz przed
    > przejściami? A co, jak na przejściu znajdzie się pieszy?
    > Czy jesteś kolejnym z tych, którzy twórczo interpretują "zakaz
    > wtargiwania" jako "skoro go rozjechałem, to znaczy, że mi wtargnął"?
    > Właśnie dla takich jak ty trzeba było łopatologicznie wyłożyć nakaz
    > ustąpienia pierwszeństwa.

    Oj nie. Chodzi o to by było z piewszeństwem. Jak wyżej.

    > Co mają badacze struktur ekosystemów do przepisów o ruchu drogowym?

    Badacze, hehe

  • 34. Data: 2020-02-15 19:43:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-14 09:11, Mateusz Viste wrote:

    > Oczekiwany skutek jest taki, że spadnie ilość kierowców.. Na
    > ulicach zostaną ci, którym nie zdarza się zabijanie pieszych.

    Gdyby to było takie proste to nie zdarzałyby się już przypadki
    kierujących bez badań technicznych, uprawnień czy pod wpływem, prawda?

    Moim zdaniem przekaz - "uważaj jak przechodzisz bo ktoś może cię
    rozjechać" jest lepszy niż - "masz bezwzględne pierwszeństwo" -
    zwłaszcza w czasach smartfonowych zombie.

  • 35. Data: 2020-02-15 20:35:05
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Nonses. Zombiaki będą włazić tak czy inaczej i jedynym sposobem jest zdyscyplinowanie
    kierowców. Pinokio jest jeszcze w fazie wyparcia ale wynik jest już przesądzony ;-)

  • 36. Data: 2020-02-15 21:33:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2020 o 19:43, m4rkiz pisze:

    > Gdyby to było takie proste to nie zdarzałyby się już przypadki
    > kierujących bez badań technicznych, uprawnień czy pod wpływem, prawda?

    To jak wyjaśniesz to, że w krajach gdzie jest jasne pierwszeństwo trupów
    jest mniej?

    > Moim zdaniem przekaz - "uważaj jak przechodzisz bo ktoś może cię
    > rozjechać" jest lepszy niż - "masz bezwzględne pierwszeństwo" -
    > zwłaszcza w czasach smartfonowych zombie.

    Podobnie kontestujesz resztę przepisów ustalających pierwszeńtwo?
    Szwagier jesteś?

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-02-15 21:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2020 o 20:35, Przemek Jedrzejczak pisze:
    >Pinokio jest jeszcze w fazie wyparcia ale wynik jest już przesądzony ;-)

    Nie jest. Jak znam pisorów, to ustawę spieprzą, że będzie mniej jasna
    niż wcześniej.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2020-02-15 21:44:56
    Od: 7718<8...@i...invalid>

    Shrek w
    > Podobnie kontestujesz resztę przepisów ustalających pierwszeńtwo?

    Znowu ci się zielony głupi chujku nie spodobało, że ktoś twoje bzdury o
    wyższości pierwszeństwa pieszych nad ich życiem zanegował.

    > Szwagier jesteś?

    Ty jesteś IDIOTA, ale dobrze ci z tym

    --
    'Tom N'

  • 39. Data: 2020-02-15 22:05:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj statystyki w ilosci zabitych w przeliczeniu na ilość przejść w tych niby
    cywilizowanych krajach i u nas.

  • 40. Data: 2020-02-16 11:41:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tulejowany jakiś może?