  • Data: 2009-04-20 07:47:25
    Temat: Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]
    Od: "adym" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie,
    kilka postów pwcześniej pytałem o karte TV.
    Pożyczyłem na testy od kolegi kartę, która leżała w jego w biurku i się kurzyła.
    Jest to znany dobrze Winfast XP2000 w wersji Expert. Karta oprócz złącz antentowych
    posiada złącze s-video oraz wejścia kompozytowe AV.
    W tunerze Echostar DVB-616 mam dwa złącza Euro VHR i TV. Podłączyłem do gniazda VHR
    taką przejściówkę: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=606093780 i z niej
    kablem s-vhs do karty TV. Obraz jest ale czarno-biały, probowalem tez polaczyc
    kompozytem ale obrazu w ogóle nie uzyskałem. Z dźwiękiem też mam problem ale z tym
    sobie myśle jakoś poradze. martwi mnie jednak brak koloru. Może ktoś ma podobną
    konfigurację i coś poradzi? Ewentualnie na jakim forum pytać?