  • 1. Data: 2009-04-20 07:47:25
    Temat: Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]
    Od: "adym" <a...@n...pl>

    Witam ponownie,
    kilka postów pwcześniej pytałem o karte TV.
    Pożyczyłem na testy od kolegi kartę, która leżała w jego w biurku i się kurzyła.
    Jest to znany dobrze Winfast XP2000 w wersji Expert. Karta oprócz złącz antentowych
    posiada złącze s-video oraz wejścia kompozytowe AV.
    W tunerze Echostar DVB-616 mam dwa złącza Euro VHR i TV. Podłączyłem do gniazda VHR
    taką przejściówkę: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=606093780 i z niej
    kablem s-vhs do karty TV. Obraz jest ale czarno-biały, probowalem tez polaczyc
    kompozytem ale obrazu w ogóle nie uzyskałem. Z dźwiękiem też mam problem ale z tym
    sobie myśle jakoś poradze. martwi mnie jednak brak koloru. Może ktoś ma podobną
    konfigurację i coś poradzi? Ewentualnie na jakim forum pytać?

  • 2. Data: 2009-04-20 12:41:37
    Temat: Re: Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

> [...]
    > ale z tym sobie myśle jakoś poradze. martwi mnie jednak brak koloru. Może
    > ktoś ma podobną konfigurację i coś poradzi? Ewentualnie na jakim forum

    tutaj zobacz - sa dwie mozliwosci S-video i composite:
    http://www.spectrum.8bit.pl/projects/svideo2cv/index
    .html
    rozmontuj przejsciowke i zobacz jak maja sie piny 15 i 20 i zmien na druga
    wersje. u mnie pomoglo zamienienie na composite (bo kabel mialem svideo)

  • 3. Data: 2009-04-20 13:20:23
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    adym wyskrobał(a):
> [...]
    > też mam problem ale z tym sobie myśle jakoś poradze. martwi mnie
    > jednak brak koloru. Może ktoś ma podobną konfigurację i coś poradzi?

    Ja bym pogrzebał w sofcie nagrywającym albo w sterownikach i ustawił tryb
    (format?) sygnału z NTSC na PAL. Nie jestem szpecem od tych spraw, ale w
    tych klimatach (NTSC/PAL/SECAM) występowało coś takiego, że był obraz, ale
    cz-b.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-04-20 13:27:02
    Od: "adym" <a...@n...pl>

    Użytkownik ".B:artek." :
> [...]
    > tych klimatach (NTSC/PAL/SECAM) występowało coś takiego, że był obraz, ale

    Sprawdzałem wszystkie możliwe tryby. Ja tutaj widze raczej problem sprzętowy ale dla
    pewności dziś jeszcze zauktalziuje soft, drivery i sprawdze jeszcze raz kabel Euro -
    6xRCA, a jesli nie pomoże to sprawdze połączenie s-video zgodnie ze wskazówkami
    kolegi "-" tylko kondensator musiałbym zakupić :)
    Dzięki z góry!

  • 5. Data: 2009-04-21 05:45:23
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

> [...]
    > sprawdze jeszcze raz kabel Euro - 6xRCA, a jesli nie pomoże to sprawdze
    > połączenie s-video zgodnie ze wskazówkami kolegi "-" tylko kondensator

    na chwile i _bez kondensatora zadziala_, tyle, ze z nim jest nieco lepsza
    jakosc obrazu