  • 1. Data: 2009-04-20 06:52:31
    Temat: Jak wyłączyć ACPI w Compaq Presario
    Od: "PP" <p...@o...pl>

    Witam
    Mam problem z laptopem który sam się załącza koło 4 rano, laptop to Comapaq
    Presario A940NR, podłączony do sieci, cały czas zasilany i z podłączoną
    drukarką po USB.
    Pytanie poszło wcześniej na windows.winnt, podejrzenie padło na ACPI, ale
    chciałbym zapytać teraz od strony sprzętowej, jak to wyłączyć?
    Komputera nie mam pod ręką, nie mogę sprawdzić BIOSa, choć w podobnym modelu
    w BIOSie nie znalazłem opcji ACPI, mam do tego laptopka zdalny dostęp i
    wszystkie prace z poziomu Windows (tam Vista) mogę wykonać.
    Może ktoś dysponuje tym modelem i mógłby coś podpowiedzieć, w szczególności
    czy w BIOSie da się wyłączyć ACPI, lub czy jest jakiś program w którym te
    ustawienia można zmienić z poziomu Windows.
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-25 09:19:03
    Temat: Re: Jak wy?????????????????????????????
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    PP pisze:
    > Mam problem z laptopem kt?ry sam si? za??cza ko?o 4 rano, laptop to Comapaq

    A ja mam problem z odczytaniem tej wiadomości, bo nie ma
    zadeklarowanego zestawu znaków MIME.

    http://www.grush.one.pl/mime/

    > Presario A940NR, pod??czony do sieci, ca?y czas zasilany i z pod??czon?
    > drukark? po USB.

    To niedobrze, że cały czas zasilany.

    > Pytanie posz?o wcze?niej na windows.winnt, podejrzenie pad?o na ACPI, ale
    > chcia?bym zapyta? teraz od strony sprz?towej, jak to wy??czy??

    Nie wyłącza się ACPI.

    Pytaj na grupie o Windows gdzie w systemie może być budzenie
    komputera ustawione. Obstawiam jakiś harmonogram zadań albo
    aktualizacje automatyczne.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |