  • 1. Data: 2011-06-04 08:42:53
    Temat: Turbo doładowanie- wyważarki i doważarki
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Mam defekt swojego turbo w samochodzie, zauważylem że firmy regenerują
    te urządzenia, a z recenzji jakich się doczytałem wiem że niektóre turbo
    mają lepszy wydatek jak oryginalne. Czy ktoś z grupowiczów wie na czym
    polega wyważanie i doważanie w tych turbo ?. Wyważać w sensie ogólnym
    można dokładając/odejmując ciężarki, zmieniając ich położenie,
    nawiercając itp.

    Jak to wyważanie przedstawia się w samochodowych turbo, na czym oprócz
    zawrotnej szybkości - 168000 obr/min polega doważanie ?.