  • 1. Data: 2011-06-04 14:15:38
    Temat: jakiej cieczy uzyc jako płaszcza?
    Od: jp <p...@s...ca>

    musze utrzymywac temperature ok 180 stopni - co najlepiej bedzie
    nadawac sie na płaszcz - jakis olej ? trzeba bedzie tego ponad 50
    litrow - musi wiec byc w miare tanie.
    Moze ktos ma jakies doswiadczenia?

  • 2. Data: 2011-06-04 18:46:40
    Temat: Re: jakiej cieczy uzyc jako płaszcza?
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 07:15:38 -0700, jp napisał(a):

    > musze utrzymywac temperature ok 180 stopni - co najlepiej bedzie nadawac
    > sie na płaszcz - jakis olej ? trzeba bedzie tego ponad 50 litrow - musi
    > wiec byc w miare tanie. Moze ktos ma jakies doswiadczenia?
    Mieszanina eutektyczna soli? Są takie, co są ciekłe w tej temperaturze.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2011-06-04 19:29:02
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "jp" <p...@s...ca> wrote in message
    .googlegroups.com...
    musze utrzymywac temperature ok 180 stopni - co najlepiej bedzie
    nadawac sie na płaszcz - jakis olej ? trzeba bedzie tego ponad 50
    litrow - musi wiec byc w miare tanie.
    Moze ktos ma jakies doswiadczenia?

    Uzyj Dowtherm J firmy Dow Chemical
    Dobry do 400 stopni C

    http://tinyurl.com/65dybax

    Syltherm 800 produkt rowniez Dow Chemical ponoc jest rowniez OK, ale ja
    osobiscie z tym nie mialem doswidczenia

    http://www.loikitsdistribution.com/files/syltherm-80
    0-technical-data-sheet.pdf

    Alec

  • 4. Data: 2011-06-04 20:08:10
    Od: jp <p...@s...ca>

    On Jun 4, 1:29 pm, "Alex Sharon" <a...@s...ca> wrote:
> [...]
    > Dobry do 400 stopni C
    >
    > http://tinyurl.com/65dybax
    >
    > Syltherm 800 produkt rowniez Dow Chemical ponoc jest rowniez OK, ale ja

    Dzieki - musze teraz to gdzies znalezc:))

  • 5. Data: 2011-06-04 20:16:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Jun 2011 20:46:40 +0200, Jaroslaw Berezowski wrote:
    >Mieszanina eutektyczna soli? Są takie, co są ciekłe w tej temperaturze.

    Podobnie jak kilka stopow metali.
    Maja pare wad:
    -zestalaja sie, co moze utrudniac rozruch, jesli sa tam jakies rurki,
    kanaly, pompy ..
    -moga przy tym zestalaniu generowac spore sily
    -topnienie wymaga energii, ktora potem zwroci sie bezuzytecznie przy
    krzepnieciu.

    Gliceryna powinna wytrzymac i byc moze jest obecnie tanim odpadem.
    Albo zajrzec w plyn hamulcowy - one wrza w wysokich temperaturach,
    moze skladniki na beczki sa tanie :-)

    A cena .. jak sie ten olej zapali, to sie bedzie zalowac ze sie nie
    wydalo na jakis silikon.

    J.

  • 6. Data: 2011-06-04 20:23:19
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

> [...]
    > moze skladniki na beczki sa tanie :-)
    >
    > A cena .. jak sie ten olej zapali, to sie bedzie zalowac ze sie nie

    Przy zadanej temperaturze 180 C zadna gliceryna nie zadziala.
    Syntetyczne mieszanki sa najlepsze i jednoczesnie najtansze.

  • 7. Data: 2011-06-04 20:26:16
    Temat: Re: jakiej cieczy uzyc jako plaszcza?
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "jp" <p...@s...ca> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]
    0-technical-data-...

    > Alec

    Dzieki - musze teraz to gdzies znalezc:))

    Przyjemnosc po moeje stronie.
    Co zas do adresow Dow Chemical w Kraju:

    Lazy Dow Polska Sp. z o.o.
    PU - Systems House
    1 Zacisze St.
    05-551 Lazy
    Poland

    Tel. +48 22 757 76 13
    Fax +48 22 757 75 06
    Warsaw
    Dow Polska Sp. z o.o.
    Domaniewska 50A
    02-672 Warsaw
    Poland

    Tel. + 48 22 833 22 22
    Fax + 48 22 833 21 19
    Warsaw
    Rohm and Haas Polska Sp. z o.o.*
    ul. Postepu 18 B bud. "Orion"
    02-676 Warsaw
    Phone: 48-22-874-38-28
    Fax: 48-22-874-38-29

    Zdrowko

    Alec

  • 8. Data: 2011-06-04 20:53:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-04 16:15, jp pisze:
    > musze utrzymywac temperature ok 180 stopni - co najlepiej bedzie
    > nadawac sie na płaszcz - jakis olej ? trzeba bedzie tego ponad 50
    > litrow - musi wiec byc w miare tanie.
    > Moze ktos ma jakies doswiadczenia?

    A glikol?
    Czysty wrze w 197C, zamarza w -12C.

  • 9. Data: 2011-06-04 20:55:08
    Od: jp <p...@s...ca>

    On Jun 4, 2:26 pm, "Alex Sharon" <a...@s...ca> wrote:
    > "jp" <p...@s...ca> wrote in
    messagenews:d6efad89-58a9-4d9d-80c1-5f12e4654710@n11
    g2000yqf.googlegroups.com...

    u.googlegroups.com...

    00-technical-data-...

    > Dzieki - musze teraz to gdzies znalezc:))

> [...]

    Znalazlem chyba cos podobnego u ale-baby - nie wiem czy mi sprzedadza
    za 100 litrow:))

    http://au.alibaba.com/product/296714174-conducting-o
    il.html

  • 10. Data: 2011-06-04 21:04:44
    Od: jp <p...@s...ca>

    On Jun 4, 2:53 pm, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > A glikol?
    > Czysty wrze w 197C, zamarza w -12C.

    no wlasnie - jak zamarznie - to moze sie zbytnio rozbędzie - i moze
    byc klopot