  • 11. Data: 2009-04-16 08:43:18
    Temat: Re: Typowe usterki w Nokia E-51.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 09:50:19 +0200, ..:: sjf ::.. napisał(a):

    > Jakoś tego nie zauważyłem, soft 300.34.56

    Bo w tym jest jeszcze gorzej. Budzik dzwoni, wyłączasz, za jakiś czas
    kalendarz w ogóle świruje -- prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-04-16 10:02:21
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-04-16 10:43, Olgierd pisze:

    > Bo w tym jest jeszcze gorzej. Budzik dzwoni, wyłączasz, za jakiś czas
    > kalendarz w ogóle świruje -- prawda?

    Co to znaczy "kalendarz w ogóle świruje"? - przestawia datę,
    usuwa/modyfikuje plan dnia albo co tam jeszcze? Owszem, mam ten telefon
    od całkiem niedawna, więc może jeszcze nie doświadczyłem, ale oświeć
    mnie proszę, czego mam się spodziewać.

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 13. Data: 2009-04-16 10:07:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:02:21 +0200, ..:: sjf ::.. napisał(a):

> [...]
    > usuwa/modyfikuje plan dnia albo co tam jeszcze? Owszem, mam ten telefon
    > od całkiem niedawna, więc może jeszcze nie doświadczyłem, ale oświeć

    OIDP -- po stwierdzeniu nieprawidłowości wyłączyłem budzik w tym
    telefonie -- w wersji 200 było tak, że jeśli budzik nie był ustawiony na
    któryś dzień, a telefon był wyłączony na noc (u mnie sobota i niedziela),
    to w taką sobotę raptem robił się piątek.

    Oprogramowanie 300 w każdej sytuacji -- czyli także przy ustawionym
    budziku -- po jakimś czasie od budzenia (prawidłowości nie udało mi się
    zaobserwować) przestawiał datę, a może i godzinę telefonu.
    Nie wiem czy tu wpływ miało to, że w momencie budzenia telefon był
    wyłączony. Po 3-4 dniach takich eksperymentów po prostu zacząłem
    korzystać z innego budzika.

  • 14. Data: 2009-04-16 12:59:42
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-04-16 12:07, Olgierd pisze:

> [...]
    > Nie wiem czy tu wpływ miało to, że w momencie budzenia telefon był
    > wyłączony. Po 3-4 dniach takich eksperymentów po prostu zacząłem

    ok, sprawdzę sobie to zachowanie

  • 15. Data: 2009-04-16 18:02:05
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie, syn ma telefon z którym biegam po serwisach,
    > postanowiliśmy zakupić nowy aparat.
    > Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?
    > Jeśli tak, to jakie?
    > No i jak sprawa baterii?
    > Moja służbowa 6300 trzyma od nowości max 3 dni, czy nie liczę że ta będzie
    > miała lepszą baterię...

    Trzyma niewiele. Zawieszają się często na wejściu do menu - klikasz menu, i
    tylko górny pasek gasnie nic więcej - trzeba wyłaczyć i włączyć.
    Padający głośniczek
    trzeszczące obudowy
    dwie klawiatury umarły - jedna przestała wybierać na niektórych przyciskach,
    druga wybiera 4 i co tam jest pod szybkim wybieraniem po wciśnięciu
    słuchawki lub menu.

    Na podstawie próbki jakieś 14 sztuk.
    Ogólnie ludzie niezadowoleni, niektórzy powrócili do 6310i, mnie też już
    denerwuje pomimo działającego netu po WiFi. Momentami wooolna, klikasz i
    czekasz... czekasz... czekasz... i nie wiesz czy rozłaczyło tą rozmowę i
    możesz obgadywać dzwoniącego czy jeszcze lepiej cicho poczekać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2009-04-16 18:08:21
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    aha.
    aparat do du... no nie nadaje się do focenia jak dla mnie. często potrzebuję
    coś z bliska fotnąć i jest za blisko. SE W810i czy K770i zero problemów.
    Druga sprawa ustawiam zapisz foty na SD, focę i ok, Za jakiś czas wchodzę w
    aparat a on sie przestawił na pamięć telefonu... nosz kurde...

    Jak się przyzwyczaiłem do Nokii to ten model nijak mi nie podchodzi.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2009-04-17 06:56:47
    Od: CozzY <C...@c...pl>

    Olgierd pisze:

    > Dość awaryjny głośniczek (ten od słuchania rozmówcy) oraz efekt "dnia
    > świstaka" jeśli chodzi o budzik.

    Mam E51 od ponad roku z różnymi wersjami softu (obecnie
    300.cośtam.cośtam) i nigdy nie zauważyłem tego defektu. Po piątku żeby
    nie wiem co jest sobota i koniec. Za to jest inny gruby defekt - po
    niedzieli zawsze mi się zmienia na poniedziałek :( Próbowałem już
    wszystkiego, ale poniedziałek i tak nadchodzi ;) A tak ogólnie to E51
    polecam absolutnie każdemu. Najlepszy telefon jaki miałem.

    --
    CozzY

  • 18. Data: 2009-04-17 07:39:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 08:56:47 +0200, CozzY napisał(a):

    > Mam E51 od ponad roku z różnymi wersjami softu (obecnie
    > 300.cośtam.cośtam) i nigdy nie zauważyłem tego defektu. Po piątku żeby
    > nie wiem co jest sobota i koniec.

    Nie wyłączasz telefonu na noc, prawda? Albo masz budzik nastawiony na
    wszystkie dni tygodnia?

  • 19. Data: 2009-04-17 08:06:37
    Od: Newsreader <b...@i...pl>

    A próbowaliście ustawić sobie budzik tak żeby zadzwonił dajmy na to za
    20 minut?
    Mi zawsze ustawia na H+20 następnego dnia. Żeby to obejść ustawiam
    jakieś +2H do przodu a potem przestawiam -2H do tyłu i dopiero dzwoni
    tego samego dnia :)

  • 20. Data: 2009-04-17 08:21:32
    Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 10:07:35 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem czy tu wpływ miało to, że w momencie budzenia telefon był
    > wyłączony. Po 3-4 dniach takich eksperymentów po prostu zacząłem

    Parę tygodni temu zaktualizowałem właśnie na 300.34.56 ale nie zanotowałem
    żadnej opisanej usterki ani na poprzednim ani na obecnym sofcie. Z budzika
    korzystam stale.
    Z tym że nigdy nie wyłączam telefonu.