  • 21. Data: 2009-04-17 08:23:05
    Temat: Re: Typowe usterki w Nokia E-51.
    Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 06:37:43 +0200, owp napisał(a):

    > U mnie - kurz pod szybką. Jeden przycisk nie 'klika', ale działa. Bateria
    > trzyma mi 3 dni.

    To ciekawe, bo moja e51 ma już grubo ponad rok i jest to pierwszy telefon
    jaki mam, w którym nie ma kurzu pod szybką :-)

  • 22. Data: 2009-04-18 11:03:07
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?
    > Jeśli tak, to jakie?

    Może trochę późno ale, mam czarną E51 już 4 miesiace i:
    - obudowa była wymieniana przez serwis bo lakier się przetarł od noszenia w
    dzinsach, noszę tylko sam telefon.
    - obudowa trzeszczy w szczególności bok interfejsu IRDA.
    - są paprochy za szybką.
    - są trzy uszkodzone piksele/subpiksele.
    - badziewny aparat, lepsze zdjęcia robi nawet mój czteroletni CX65.
    - klawiatura przy wciskaniu # ugina się w podobnym stylu jak w najtańszych
    laptopach.
    - szkoda że nie ładuje się przez USB i że jest jack 2,5 a nie 3,5
    - karta SD mogłaby być dostępna z zewnątrz, pozatm cięzko się ją wyjmuje,
    trzeba wyciągać paznokciem i uzyć znacznej siły.
    + jak narazie bateria trzyma mi ok 5 dni, przy właczonym trybie tylko GSM,
    ok 220min rozmów i 180sms miesięcznie.
    + nie zawiesza się choć czasami długo myśli po odrzuceniu przez kogoś
    połączenia i wtedy obraz na wyświetlaczu przerysowuje się z zółwią
    szybkością.
    + elegancki wygląd.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 23. Data: 2009-04-18 12:31:52
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Czeresniak napisal(a):

> [...]
    > - są trzy uszkodzone piksele/subpiksele.
    > - klawiatura przy wciskaniu # ugina się w podobnym stylu jak w najtańszych

    kobieta ma e51 i w/w nie zauważyłem (obudowa srebrna). Pytanie
    standardowe: czy kupiłeś w sklepie czy dostałeś od operatora?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 24. Data: 2009-04-18 14:00:09
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > kobieta ma e51 i w/w nie zauważyłem (obudowa srebrna). Pytanie
    > standardowe: czy kupiłeś w sklepie czy dostałeś od operatora?

    Dostałem od operatora :-( A kto mógł wiedzieć że będzie gorszy :-(

    Pozdrawiam
    Darek

  • 25. Data: 2009-04-18 15:36:44
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Czeresniak napisal(a):

    > Dostałem od operatora :-( A kto mógł wiedzieć że będzie gorszy :-(

    nikt nie mówi że gorszy, ale coś się to niestety mi zgadza...

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 26. Data: 2009-04-18 18:24:49
    Od: CozzY <n...@d...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie wyłączasz telefonu na noc, prawda?

    Prawda, chociaż niewykluczone, że zdarzyło się że bateria padła w piątek
    i nie ładowałem jej przed sobotą. W/w efektu nigdy nie widziałem.

    Albo masz budzik nastawiony na wszystkie dni tygodnia?

    Nieprawda. Tylko od pon do pt.

    --
    CozzY

  • 27. Data: 2009-04-18 20:27:59
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > kobieta ma e51 i w/w nie zauważyłem (obudowa srebrna). Pytanie
    > standardowe: czy kupiłeś w sklepie czy dostałeś od operatora?

    Mam srebrną, reszta ludzi czarną.
    Potwierdzam, czarna sie wyciera. Srebrnej na razie nic nie rusza.
    telefon od operatora

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2009-04-19 18:31:44
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > To ciekawe, bo moja e51 ma już grubo ponad rok i jest to pierwszy telefon
    > jaki mam, w którym nie ma kurzu pod szybką :-)

    Szczęściarz :-)