  • 31. Data: 2018-12-10 16:32:19
    Temat: Re: UEFI
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 10 Dec 2018 16:29:47 +0100
    doszła do mnie wiadomość <pum0pi$ec5$1@node1.news.atman.pl>
    od "n" <...@...e> :

    ryryry3121a1

  • 32. Data: 2018-12-11 00:36:14
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    w artykule <news:1n1t0edqije995df2qlpi62d7grr3dh4ut@4ax.com> pisze:

    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 10 Dec 2018 16:29:47 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <pum0pi$ec5$1@node1.news.atman.pl>
    > od "n" <...@...e> :

    > ryryry3121a1

    http://lmgtfy.com/?q=%22What+does+GGY+mean%3F%22
    The next time GGY...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    I głupi, gdy milczy, wydaje się mądrym,

  • 33. Data: 2018-12-11 14:56:41
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 20:44:02 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > W sekcji Boot mam wybrany "other OS". Poza tym, mogę wybrać Windows
    > UEFI:
    > https://tinypic.pl/t6q4u9cm5qnk

    Wyłącz secure. Inaczej tylko uefi.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.