  • 21. Data: 2018-12-09 23:18:27
    Temat: Re: UEFI
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Odkryłem że jednak można wyświetlić boot menu przy starcie kompa
    > (https://tinypic.pl/q3hdu8s57yto). nie ma ani napędu optycznego z włożoną płytą z
    OS-em ani pendrajwa który
    > też tkwi w gnieździe i jest butowalny.
    A jaki system chcesz zainstalowac? Zrób pena z pewnie Win 10 w UEFI
    schemat GPT i wtedy ci pewnie zobaczy pena. Jak pen jest dla Bios/UEFI
    ale legacy to jak masz w Bios ustawione UEFI only to go nie widzi.

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 22. Data: 2018-12-09 23:19:50
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    w artykule <news:1vw6vtjfjif00$.1h55z2biblkeo$.dlg@40tude.net> pisze:

    > W sekcji Boot mam wybrany "other OS". Poza tym, mogę wybrać Windows
    > UEFI:
    > https://tinypic.pl/t6q4u9cm5qnk

    A Secure Boot to kto wyłączy?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 23. Data: 2018-12-09 23:21:43
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > W sekcji Boot mam wybrany "other OS". Poza tym, mogę wybrać Windows
    > UEFI:
    > https://tinypic.pl/t6q4u9cm5qnk

    I wszystko jasne! Wyłącz Secure Boot :)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 24. Data: 2018-12-09 23:30:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 23:21:43 +0100, Tasiorsa napisał(a):

    > I wszystko jasne! Wyłącz Secure Boot :)

    Mądrale. Czytać umiem, jakbym wiedział gdzie wyłączyć to bym dawno to
    zrobił :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 25. Data: 2018-12-09 23:33:50
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Mądrale. Czytać umiem, jakbym wiedział gdzie wyłączyć to bym dawno to
    > zrobił :)

    Nie da sie najechac na Secure Boot i wybrac Disabled?

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 26. Data: 2018-12-09 23:39:36
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Mądrale. Czytać umiem, jakbym wiedział gdzie wyłączyć to bym dawno to
    > zrobił :)

    To Ci powinno pomóc https://www.youtube.com/watch?v=tnOHi0w77bU

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 27. Data: 2018-12-10 12:40:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 23:39:36 +0100, Tasiorsa napisał(a):

    > To Ci powinno pomóc https://www.youtube.com/watch?v=tnOHi0w77bU

    Pomogło. To plus parę innych stronek oraz szczypta odwagi :) W Asusie
    nie ma prostego "disable secure boot". Trzeba sobie zapisać klucze na
    pena (na razie nie wiem po co :) a potem skasować klucze w biosie efi i
    wtedy mamy już disable ten cholerny secure boot. Napędy i pendrajwy się
    wtedy pojawiają pod F8 w czasie butowania, system też się uruchamia.
    Dzięki piękne tobie i całej reszcie za pomoc :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2018-12-10 13:05:25
    Od: "n" <...@...e>

    A w sumie co to ten secure boot?

  • 29. Data: 2018-12-10 15:54:47
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako n <...@...e>
    w artykule <news:pulkqc$ug1$1@node2.news.atman.pl> pisze:

    > A w sumie co to ten secure boot?

    GGY...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 30. Data: 2018-12-10 16:29:47

    Utknęło Ci coś w gardle??
    We wszystkich HP miałem Protect Tools, które załatwiały sprawę po swojemu.

    -----