  • 71. Data: 2013-11-18 19:50:37
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ACMM-033,

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2013-11-18 19:57:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 18:34:47 +0100, ACMM-033 napisał(a):

    > http://joemonster.org/art/1925
    > :P :))

    fajne :)
    --
    Jacek

  • 73. Data: 2013-11-18 22:42:32
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    RoMan, a nie przesadzasz troszkę ?
    Bo wiesz, jak sobie cenię Twoją osobę, to jednak napominanie dość
    dorosłych ludzi, którzy akurat (dość wyjątkowo zresztą) sobie mają
    życzenie prowadzić rozrywkową i kulturalną rozmowę o czymś - to niezbyt
    eleganckie jest. Tego typu nieco poboczne dyskusje nie są tutaj ani
    częste, ani - jak to bywa gdzie indziej - chamskie czy wulgarne.

    Jak będziemy chcieli ścisłego moderowania, to sobie pójdziemy na
    elektrodę. A tutaj to może zechciałbyś odróżnić rzeczywiste trollowanie
    od mniej lub bardziej luźnych rozmów ?

    Bo wiesz - jak widzę poziom uczestników tej grupy, to generalnie mam
    wrażenie, że potrafimy odróżnić faktycznie naganne wrzuty różnego
    śmiecia od innych rozmów - nawet czasem ( i naprawdę sporadycznie )
    tematów pobocznych czy rozrywkowych.

    Więc - prośba, żebyś przestał nas karcić i odsyłać do wikipedii.

  • 74. Data: 2013-11-18 22:55:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > RoMan, a nie przesadzasz troszkę ?

    Przeczytalem uważnie zalecaną literaturę. I teraz się zastanawiam,
    dlaczego wszyscy nagle *skupili uwagę na osobie kolegi RoMana*.

    Jarek

    --
    A kiedy nie sposób już płynąć pod prąd,
    Nie sposób już wyrwać się z matni,

  • 75. Data: 2013-11-18 23:27:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 18 Nov 2013 19:50:37 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    No wlasnie. Kolega trolluje. Proponuje sie pzrejrzec w lustrze

    A.L.

  • 76. Data: 2013-11-18 23:28:39
    Temat: Re: UFO nad Goc?awiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do ko?ca)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 18 Nov 2013 21:55:30 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Przeczytalem uważnie zalecaną literaturę. I teraz się zastanawiam,
    >dlaczego wszyscy nagle *skupili uwagę na osobie kolegi RoMana*.

    Wydaje mi sie ze to Kolega Roman poczul nagle jakis zew. Przywodczy

    A.L.

  • 77. Data: 2013-11-18 23:42:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Wydaje mi sie ze to Kolega Roman poczul nagle jakis zew. Przywodczy

    Radzę zajrzeć do wskazanej literatury. Tam jest wyjaśnienie.

    --
    Jarek

  • 78. Data: 2013-11-19 01:41:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 18 Nov 2013 22:42:31 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Radzę zajrzeć do wskazanej literatury. Tam jest wyjaśnienie.

    Wjasnienie czego?

    A.L.

  • 79. Data: 2013-11-19 01:50:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Wjasnienie czego?

    Naprawdę muszę palcem pokazać? No dobra, trzeci akapit. Ostatnie zdanie.

    --
    Jarek

  • 80. Data: 2013-11-19 02:31:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 19 Nov 2013 00:50:35 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Naprawdę muszę palcem pokazać? No dobra, trzeci akapit. Ostatnie zdanie.

    Jednak prosze o wskazanie palcem.

    Jezeli tzreci akapit to ten

    "Typowe miejsca dzialania trolli to grupy i listy dyskusyjne, fora
    internetowe, czaty itp. Trollowanie jest zlamaniem jednej z
    podstawowych zasad netykiety. Jego efektem jest dezorganizacja danego
    miejsca w Internecie[3], w którym prowadzi sie dyskusje i skupienie
    uwagi na trollujacej osobie"

    To w pelni sie zgadzam. Kolega Roman trolluje usilujac zdefiniowac o
    czym mozna pisac a o czym nie

    A.L.