  • 11. Data: 2011-03-10 21:08:44
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 10.03.2011, b...@u...van <b...@u...van> wroted:

    > Oczewiscie ze musi dostawic ta informacje to jest raz.
    > I nie moze byc regulacji to jest dwa.

    LOL ;) Obowiązek udzielania takich informacji to już
    regulacja.

    > Cos ci nie odpowiada? zmieniasz operatora.. proste.

    Poguglaj sobie na hasło "market for lemons". Dowiesz się,
    że wbrew wolnorynkowym wyznaniom wiary, wcale to nie jest
    takie "proste". Asymetria informacyjna degeneruje rynki.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 12. Data: 2011-03-10 21:10:59
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 10.03.2011, kyob <k...@w...pl> wroted:

    > PODSUMOWANIE:

    Sorki, ale pobredzasz. Operator doskonale wie jaki overbooking
    stosuje, przykład z pomarańczami jest mocno nietrafny, a brak
    informacji na temat jakości usługi psuje rynek. W takim kontekście
    regulacja jest działaniem na rzecz normalnego funkcjonowania tego
    rynku.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 13. Data: 2011-03-10 21:34:58
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 10.03.2011 22:10, Grzegorz Staniak pisze:
> [...]
    > informacji na temat jakości usługi psuje rynek. W takim kontekście
    > regulacja jest działaniem na rzecz normalnego funkcjonowania tego

    Klient sam oceni czy operator A jest dla niego czy ma szukać innego.

    Tak działa wolny rynek.

    Urzędowe sprawdzanie jakości przypomina sprawę logowania ruchu - żaden
    większy operator nie jest w stanie LOGOWAĆ 100% ruchu, który generuje
    klient.

    PS: Czy każdy sprzedawca ma rejsestr soczystości pomarańczy?

    NIE nie róbmy z ludzi idiotów....

  • 14. Data: 2011-03-10 21:41:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-10 22:34, kyob pisze:

    > Klient sam oceni czy operator A jest dla niego czy ma szukać innego.

    Tak, szczególnie przy dwu czy trzyletniej umowie.

    > NIE nie róbmy z ludzi idiotów....

    I vice versa.

  • 15. Data: 2011-03-10 21:47:14
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Oj... Daj spokoj. Jak rozumiem reprezentujesz pewien tok myslenia malych
    > ISP. Przeciez w idealnie wolnorynkowych realiach korporacje by was
    > szybko doprowadzily do glodowej smierci - doslownie.

    Kiedyś gdy rynek nie był regulowany a TPSA miała praktycznie 100% rynku,
    dzięki niej mali ISP zaistnieli. Zaistnieli dzięki temu, że monopolista
    dyktował księżycowe ceny.

    JanuszR

  • 16. Data: 2011-03-10 21:52:48
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 10.03.2011 22:41, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > I vice versa.

    Czy klient musi podpisac umowe z firma A?

    NIE

    wiec w czym problem

    jego nie przymuszona wola, jesli zgodzil sie na warunki firmy A to pytam
    w czym problem ktos mu noz na gardle tryzmal?

  • 17. Data: 2011-03-10 21:53:00
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 10.03.2011, kyob <k...@w...pl> wroted:

    > Klient sam oceni czy operator A jest dla niego czy ma szukać innego.
    >
    > Tak działa wolny rynek.

    Doczytaj sobie co to jest asymetria informacyjna i dlaczego niszczy
    tzw. "wolny rynek". Powtarzanie w kółko irracjonalnych przesądów
    takich jak powyższe nie zastąpi sensownej argumentacji.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 18. Data: 2011-03-10 22:01:54
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 10.03.2011 22:53, Grzegorz Staniak pisze:

    > Doczytaj sobie co to jest asymetria informacyjna i dlaczego niszczy
    > tzw. "wolny rynek". Powtarzanie w kółko irracjonalnych przesądów
    > takich jak powyższe nie zastąpi sensownej argumentacji.

    ...juz widze jak tlumaczysz przecietnemu Kowalskiemu co to jest OVERBOOKING!

    UMOWA reguluje stosunki uslugodawcy-uslugobiorcy, jesli uslugobiorca
    podpisal umowe, wiec gdzie jest problem jesli usluga jest swiadczona
    niezgodnie z umowa mozna ja reklamowac lub rezygnowac... gdzie jest problem?

  • 19. Data: 2011-03-10 22:04:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 22:41:51 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Tak, szczególnie przy dwu czy trzyletniej umowie.

    Oj zleci. Mnie zleciało w UPC 2 terminówki i co mam zrobić?

  • 20. Data: 2011-03-10 22:08:18
    Od: kyob <k...@w...pl>

    Stał nad nim pluton egzekucyjny?

    NIE