  • 21. Data: 2016-10-24 15:11:56
    Temat: Re: USB 3.0 zbyt wolny
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-24 o 11:48, pueblo pisze:
    > Zrobiłem parę testów, zapisałem screeny i poszedłem z tym do sklepu.
    > Facet był sceptyczny, ale co mi tam, powiedziałem, że z ciekawości nich
    > go odsyła gdzie trzeba. Po paru tygodniach, ku mojemu i jego zdziwieniu,
    > Kingston(czy dystrybutor)odesłał nowy inny 2x pojemniejszy model.
    > Plus dla Kignstona.

    Dystrybutor nie patrzy na to :) jest szuka nie uszkodzona mechanicznie
    np. połamana :) to wymienia na nową sztukę albo jak jej nie ma to coś
    innego w podobnej cenie. Kingston nie ma tu nic do gadania.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-10-24 15:44:08
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Kupiłem 2 sztuki Platineta 16GB (w markecie) bez deklaracji, myślę sobie
    > będzie średnio 3-5MB/s zapis jak w reszcie, ale więcej nie potrzeba.
    > W praktyce szybkość zapisu jest w kilobajtach na sekundę - dosłownie,
    > jeden plik 3MB kopiuje się ze 2 sekundy po czym "chyba" trwa
    > aktualizacja danych o partycji z 5-6 sekund... i tak dla każdego pliku...
    >
    > Jeździ ten Platinetowski śmieć z mp3 w radiu, ale jak mam coś tam
    > dograć.... któregoś dnia go wyj..mę.
    > Nic nigdy więcej Platineta

    A potem co poniektórzy sie dziwią , dlaczego przy takiej samej pojemności karta czy
    pen może kosztować 5x więcej ....

  • 23. Data: 2016-10-24 18:23:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > Proces Chris <x...@x...xxx> zwrócił błąd:

    > Pamięć lotna, ale pan marketingowiec już nie bardzo, zwłaszcza na
    > umyśle: "zgodna ze standardem USB 3.1 Gen 1 [...]Jest także wstecznie
    > kompatybilna ze standardami USB 3.0 [...]" ;P

    Ale te wymiary ją dyskwalifikują: "Wymiary 776,3 mm x 23,48 mm x 12,17 mm"
    :)

    --
    marfi

  • 24. Data: 2016-10-24 21:50:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    pl...
    > Włóż go do gniazda USB 2.0, to Windows zacznie krzyczeć, że nie wykorzystujesz
    > potencjału.

    Nie będzie

  • 25. Data: 2016-10-24 21:53:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-24 o 21:50, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nie będzie

    U mnie krzyczy.

    --
    MN

  • 26. Data: 2016-10-24 22:21:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-24 o 21:53, Marcin N pisze:
    pl...

    > U mnie krzyczy.

    u mnie też.
    nie krzyczy jak nie ma USB3.0 na pokładzie :)

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2016-10-25 10:47:57
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Jacek <k...@a...com> zwrócił błąd:

> [...]
    > Connection Index : 0x0E (14)
    > Length : 0x10 (16 bytes)
    > SupportedUsbProtocols : 0x04
    > Usb110 : 0 (no)
    > Usb200 : 0 (no)
    > Usb300 : 1 (yes)
    > ReservedMBZ : 0x00
    > Flags : 0x03
    > DevIsOpAtSsOrHigher : 1 (Is operating at SuperSpeed or higher)
    > DevIsSsCapOrHigher : 1 (Is SuperSpeed capable or higher)
    > DevIsOpAtSsPlusOrHigher : 0 (Is not operating at SuperSpeedPlus or higher)
    > DevIsSsPlusCapOrHigher : 0 (Is not SuperSpeedPlus capable or higher)

    To jest dobrze. Te dane dotyczą połączenia. W systemie Microsoftu
    (bodajże od Win8 w górę) Usb110 zawsze będzie ustawione na zero jeśli
    port jest typu USB3, natomiast Usb200 może być ustawione, ale jeśli nie
    jest to nie szkodzi.

    SuperSpeedPlus to USB3.1 Gen 2 czy jak to teraz nazywają, to ten
    standard 10Gb/s (zamiast 5 Gb/s w zwykłym SuperSpeed). Twój pen tego nie
    obsługuje, ale to nie ma większego znaczenia...

    Wygląda, że to pen 3.0, tyle że nie rakieta.

    --
    Saiko Kila
    Our scientists tell me that given enough resources, they can develop an

  • 28. Data: 2016-10-25 11:23:50
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces pueblo <n...@n...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > go odsyła gdzie trzeba. Po paru tygodniach, ku mojemu i jego zdziwieniu,
    > Kingston(czy dystrybutor)odesłał nowy inny 2x pojemniejszy model.

    Ja niby wiem że trzeba sprawdzać konkretne modele, ale i tak ostatnio
    wtopiłem. Wziąłem taniego ADATA UV150 w wersji 16 GB, mimo że początkowo
    chciałem 32 GB. Dopiero po czasie sobie przypomniałem, że w testach ta
    wersja ma odczyt maks 50 MiB/s, podczas gdy sensowna jest wersja 32 GB,
    która ma 100 MiB/s, dwa razy większa pojemność i dwa razy większa
    prędkość. I tak mam flaszkę która na USB 3 działa niewiele lepiej niż na
    USB 2 (bo te 50 mega to też bajki były).

    Zadziałało stare przyzwyczajenie fotograficzne: zamiast karty 16 GB
    lepiej mieć dwie po 8 GB, a jeszcze lepiej cztery po 4 GB. Jak się jakaś
    zepsuje to mniej zdjęć stracisz. No, w tym wypadku lepiej było jednak
    brać większą.

    --
    Saiko Kila
    Your lover has brought you news that she has borne a child of yours.