  • 51. Data: 2012-05-05 00:08:06
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 23:42:04 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Podstawa prawna?

    Niech Motyliński pierwszy poda podstawę do "błyskania". On zaczął,
    więc...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 52. Data: 2012-05-09 02:54:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 05 May 2012 00:08:06 +0200, jerzu napisał(a):

    > Niech Motyliński pierwszy poda podstawę do "błyskania". On zaczął,
    > więc...
    ...pisząc, że nie mam racji poszedłes w maliny. Niestety, nie musza.

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2012-05-09 02:55:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 05 May 2012 00:07:29 +0200, jerzu napisał(a):

    > Policja stojąca na powierzchni wyłączonej z ruchu, łapiąca na radar,
    > prowadzi "działania"? Czy nie?

    Nie do końca. Ale tutaj przepisy nieprzypadkowo nie są precyzyjne...

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2012-05-22 02:35:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-27 08:35, 4CX250 pisze:
    > A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny
    > na klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś
    > na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i
    > zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi
    > palcami bo mi się śpieszy.

    Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
    sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
    siłownie ;)

  • 55. Data: 2012-05-22 11:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
    > sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
    > siłownie ;)

    pamietasz scenę, jak Gajos przyjmował zgłoszenie włamania?

  • 56. Data: 2012-05-22 14:53:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 02:35:37 +0200, anacron napisał(a):

    > Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
    > sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
    > siłownie ;)

    Jakoś wtedy można było pisac po 200zn.min...

    --
    ___________ (R)

  • 57. Data: 2012-05-22 22:01:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-22 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > pamietasz scenę, jak Gajos przyjmował zgłoszenie włamania?

    Kradzieży. I nawet do tego specjalnie marynarkę włożył. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 58. Data: 2012-05-22 22:15:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Kradzieży. I nawet do tego specjalnie marynarkę włożył. ;)

    No co? Przecież auto się znalazło, tylko jakieś gnoje radio rąbnęły :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 59. Data: 2012-05-22 23:21:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-22 22:15, Grejon pisze:

    > No co? Przecież auto się znalazło, tylko jakieś gnoje radio rąbnęły :)

    Ale, że _jemu_ rąbnęli? A miał być z niego taki, co to złodziej by mu
    auto pod dom odstawił i jeszcze by szyby umył. :)

  • 60. Data: 2012-05-23 11:39:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Ale, że _jemu_ rąbnęli? A miał być z niego taki, co to złodziej by mu
    > auto pod dom odstawił i jeszcze by szyby umył. :)

    Widać to nie byli zawodowcy...