  • 1. Data: 2012-04-26 17:38:35
    Temat: Droga woj. nr 975 Zakliczyn N. Sącz
    Od: spider <s...@w...pl>

    Witam, w najbliższą niedzielę po południu chciałbym przejechać się tym
    kawałkiem ze względów widokowych, czy da się przejechać bez większych
    emocji? Na http://e-drogi.pl/zdwutr/ trochę utrudnień jest w tym jedno
    całkowite zamknięcie jednego kawałka, z tym że ktoś pisał niedawno że
    mimo zakazu można przejechać, ktoś potwierdzi/zaprzeczy? Czy darować
    sobie i jechać przez Czchów?

  • 2. Data: 2012-04-26 19:59:55
    Temat: Re: Droga woj. nr 975 Zakliczyn N. Sącz
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "spider" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakazu można przejechać, ktoś potwierdzi/zaprzeczy? Czy darować sobie i

    Wygląda to tak, że droga oficjalnie jest zamknięta, ale wójt, mimo sprzeciwu
    geologów i hydrologów, zrobił dwudziesto, może trzydziestometrowy objazd po
    szutrze (co mu zapewniło głosy w wyborach z grubsza licząc połowy gminy).
    Jadę tamtędy w sobotę (a wracam w nocy) i będę mógł potwierdzić, ale nic nie
    wiem o zamknięciu tej trasy, więc na 99% jest przejezdna. Szwagier jeździ
    codziennie do pracy tamtędy, nic nie mówił o problemach z dojazdem, ja
    jechałem tamtędy dwa tygodnie temu w weekend i dało sie przejechać. Jeśli
    jedziesz 12-tonową ciężarówką, to jednak polecam Czchów ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2012-04-27 17:12:49
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 19:59, Yogi(n) pisze:
    > w weekend i dało sie przejechać. Jeśli jedziesz 12-tonową ciężarówką, to
    > jednak polecam Czchów ;-)

    OK, dzięki, jadę osobówką więc chyba zaryzykuję :)

  • 4. Data: 2012-04-28 23:41:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > OK, dzięki, jadę osobówką więc chyba zaryzykuję :)

    Potwierdzam przejezdność w dniu dzisiejszym ;-)

    --
    Yogi(n)