  • 1. Data: 2016-07-20 10:22:29
    Temat: Ubezpieczenie - pytania
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    Mam teraz auto z 2004 roku. Silnik 1.6. Przebieg ok. 170 tys. km.
    Płacę ubezpieczenia oc + AC w liberty bodaj 600 pln / rok. Pełna zniżka.

    Jakie są koszty ubezpieczania auta z silnikiem 2000 cm (Renault Scenic 2
    dci) przy pełnych zniżkach.
    Przebieg podobny (chociaż silnik tylko 5 tys. km).

    Jaka cena oc, a jaka cena za oc + AC.
    Ma ktoś może jakieś doświadczenia?

  • 2. Data: 2016-07-20 11:27:37
    Temat: Re: Ubezpieczenie - pytania
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 10:22, Matli pisze:
> [...]
    > dci) przy pełnych zniżkach.
    > Przebieg podobny (chociaż silnik tylko 5 tys. km).

    Zwykle ubezpieczenie bardzo zależy od różnego rodzaju wariantów. Masz
    kilka porównywarek (z grubsza) ubezpieczeń. Zajrzyj tam i już.
    W dodatku jeśli interesuje Cię wyłącznie kwestia ceny, to ubezpiecz się
    w jakiś dziadostwie, tylko potem nie płacz, że nie możesz odzyskać kasy
    w razie stłuczki. Bo zwykle niska cena idzie w parze z kiepską jakością
    obsługi.
    T.

    ps. Bardzo dokładnie przeczytaj wszystko małym druczkiem, żeby nie było
    nieporozumień. Jedno AC obejmuje np. gradobicie czy zalanie, inne nie...
    Podobnie jest z kradzieżą z rozbojem.

  • 3. Data: 2016-07-20 11:30:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 11:27, T. pisze:

> [...]
    > w jakiś dziadostwie, tylko potem nie płacz, że nie możesz odzyskać kasy
    > w razie stłuczki. Bo zwykle niska cena idzie w parze z kiepską jakością

    Już nie chodzi o jakość (bo ostatecznie do warsztat, a nie
    ubezpieczyciel naprawia), ale po prostu o warunki ubezpieczenia (udziały
    własne, wyłączenia itp.).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-07-20 12:43:40
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > dci) przy pełnych zniżkach.
    > Przebieg podobny (chociaż silnik tylko 5 tys. km).

    Początek lipca - Liberty:

    Wysokość składki rocznej, raty
    OC z Mini Assistance, Premium Assistance

    Aktualna kwota do zapłacenia 725,42 zł

    Wycena dla auta:
    Mondeo MK4 2010r, 215tys przebiegu, 1.8 diesel, max zniżki, garaż, itp ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-07-20 15:37:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 11:30, Liwiusz pisze:
    > (...)
    > Już nie chodzi o jakość (bo ostatecznie do warsztat, a nie
    > ubezpieczyciel naprawia), ale po prostu o warunki ubezpieczenia (udziały
    > własne, wyłączenia itp.).

    Ale dochodzi kwestia naprawy na częściach producenta lub zamiennikach -
    dla niektórych osób może to być istotne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2016-07-20 16:55:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-20 o 15:37, Adam pisze:

    > Ale dochodzi kwestia naprawy na częściach producenta lub zamiennikach -
    > dla niektórych osób może to być istotne.

    To pisałem w tej części, co wyciąłeś, że patrzy się na warunki
    ubezpieczenia.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-07-20 17:26:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Już nie chodzi o jakość (bo ostatecznie do warsztat, a nie
    > ubezpieczyciel naprawia), ale po prostu o warunki ubezpieczenia (udziały
    > własne, wyłączenia itp.).

    Miałem na myśli jakość obsługi u ubezpieczyciela, a nie jakość naprawy.
    Generalnie - miałem stłuczkę, wykonałem jeden telefon, oddałem auto do
    naprawy i za kilka dni odebrałem. Tyle było mojego zachodu. Inni za 50
    zł taniej wolą kopać się z koniem albo sami wszystko załatwiać. Kwestia
    tego, co kto lubi...
    T.

  • 8. Data: 2016-07-21 19:51:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 12:43, Chris pisze:

> [...]
    >
    > Wycena dla auta:
    > Mondeo MK4 2010r, 215tys przebiegu, 1.8 diesel, max zniżki, garaż, itp ....

    można znaleźć tańsze oferty, Liberty już nie wypada najtaniej (jeżeli
    tylko na to patrzysz)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2016-07-22 12:09:31
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-07-21 o 19:51, RobertS pisze:

    > można znaleźć tańsze oferty, Liberty już nie wypada najtaniej (jeżeli
    > tylko na to patrzysz)

    Można, choć w DC ciężko o dobrą ofertę. Druga sprawa jest taka że
    musiałem rozbić to na dwie raty a tu Liberty było już bardzo
    konkurencyjne bo zwyżka była minimalna a jak patrzyłem na oferty innych
    ubezpieczycieli to cenna potrafiła wzrosnąć od 100 do 200 zł za podział
    na dwie raty.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-07-23 14:29:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Miałem na myśli jakość obsługi u ubezpieczyciela, a nie jakość naprawy.
    > Generalnie - miałem stłuczkę, wykonałem jeden telefon, oddałem auto do
    > naprawy i za kilka dni odebrałem.

    Ja tak miałem w Hesti, ale umówmy się to nie było kilka dni. Sam
    ubezpieczyciel dopiero po 6 czy 7 dniach, dał mi zielone światło na
    oddanie auta do Bednarka, a Ci mi dali znać po kolejnym tygodniu że
    ubezpieczyciel przystał na ich wycenę i zakres prac.

    Żeby nie było, poza czasem uważam że zostałem obsłużony całkiem sprawnie
    i tak jakbym tego oczekiwał.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz