eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
  • Data: 2009-11-13 20:09:05
    Temat: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam używany motocykl. Poprzedni właściciel miał OC, ja po tygodniu od zakupu
    wykupiłem OC u konkurencji.

    Teraz stary ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty jakichś rat z
    umowy, która nie przeze mnie była zawierana. Poinformowałem go pisemnie o
    zmianie ubezpieczyciela, ale chyba nie poczuł się przekonany.

    Co radzicie zrobić?

    MN