eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
  • Data: 2009-11-14 15:06:53
    Temat: Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na mównicę wtargnął "Hinek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Użytkownik "jeszua" <j...@g...com> napisał

    > Nie ma. Polise OC oddajesz razem z pojazdem. Dalej martwi sie
    > nowy wlasciciel.

    Otóż właśnie według TU sprzedający też powinien poinformować o tym fakcie,
    natomiast przynajmniej PZU nic nie wydziwiało na temat wypowiadania umowy -
    to zdecydowanie leży po stronie kupującego o ile nie chce kontynuować
    współpracy z ubezpieczycielem. W opisanym wcześniej przypadku HDI
    przegięło.

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl