  • 101. Data: 2009-01-06 18:08:19
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gjvpc9$71u$1@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:
    > Nie, ja noszę mechanika dla siebie, a nie dla innych.
    > To jak różnica między słuchaniem Jazzu i Techno. Tego się nie robi na pokaz.

    A rozkręciłeś go chociaż raz? ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 102. Data: 2009-01-06 18:08:49
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    .html

> [...]
    > Ma wówczas odpowiednie napisy i funkcje.
    > Najpewniej jednak, jesli są na nim liczby od 0 do 60 (nie moge odcyfrowac,
    > co na nim sa za napisy) i kreci sie w lewo to słuzy do szybkiego ustalania
    > czasu, jaki upłynął od jego ustawienia. Jesli bowiem ustawisz pierscień
    > tak, by jego 0 było na połozeniu wskazówki minutowej to potem wskazówka
    > minutowa pokazywac będzie na pierścieniu, ile minut minęło od tego
    > momentu.
    > To jest przydatne np. w nurkowaniu, gdy trzeba monitorowac zuzycie tlenu.

    Uzupełnienie, obrobiłem Twoje zdjecie w Irfanie i wiecej zobaczyłem. Ten
    pierścien o którym wyżej pisałem, ze skalowaniem 0-60 jest wewnątrz, wokół
    tarczy i zapewne mozna nim poruszać jakąs koronką. Pierscień zewnętrzny
    słuzy do wyznaczania kierunków świata, tj OIDP wskazówka godzinowa kierujemy
    na słońce i mamy południe, a odpowiednio do tego ustawiamy połozenie
    pierscienia ze stopniami kąta od 0 do 360.

    p47

  • 103. Data: 2009-01-06 18:13:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    p47 pisze:

> [...]

    > różnych strefach czasowych a nawet jako suwak dla obliczeń
    > nawigacyjnych. Ma wówczas odpowiednie napisy i funkcje.

    Tam są stopnie. Konkretnie 360 stopni i litery N,S, W i E, oznaczające
    strony świata. Innego znaczenia tych liter w takiej konfiguracji nie znam.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 104. Data: 2009-01-06 18:23:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    p47 rzecze:

    > Zdecydowanie nie!!!
    > To jest popularna, srednia pólka cenowa.

    To jest najniższa półka cenowa zegarków mechanicznych. On nie jest drogi.
    Drogie zegarki kosztują ponad 10000 zł. Średnia półka (czyli jakieś 90%
    produkowanych seryjnie zegarków) to 5000 - 10000 zł. Zegarki za 1000 - 2000
    to entry level. Nie mówię że brzydkie czy gorsze! Ale nie drogie.

  • 105. Data: 2009-01-06 18:29:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain rzecze:

    > A rozkręciłeś go chociaż raz? ;)

    Nie muszę :>

    http://img91.imageshack.us/img91/7116/dscf01242fw1.j
    pg

  • 106. Data: 2009-01-06 18:32:56
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > Nie muszę :>
    >
    > http://img91.imageshack.us/img91/7116/dscf01242fw1.j
    pg

    To coś jak książka z wbudowanym streszczeniem, nie?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 107. Data: 2009-01-06 18:36:10
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain rzecze:

    http://www.velocity-media.net/philip/PIXE07.jpg

  • 108. Data: 2009-01-06 18:38:35
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    kamil pisze:
    [..]
    > Przerzuc sie na pl.rec.samochody. W motoryzacji taki trend teraz, zeby jak

    pl.MISC.samochody gwoli ścisłości... ;)

    --
    Pozdr,
    W.

  • 109. Data: 2009-01-06 18:47:01
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    b...@n...pl pisze:
    [..]
    > P.S. Problem biżuteria czy użytkowy jest bardzo stary.

    w obecnych czasach wszechobecnych komórek oraz otaczających zegarków
    (np. komputer, kuchenka, DVD) mam wrażenie, że wyłącznie ozdobny.
    Tradycyjny zegarek przydaje się w samolocie albo np. podczas
    windsurfowania. Ok, spojrzenie na zegarek na przegubie dłoni jest
    wygodniejsze niż wyciąganie komórki.

    --
    Pozdr,
    W.

  • 110. Data: 2009-01-06 19:15:42
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2000
    > to entry level. Nie mówię że brzydkie czy gorsze! Ale nie drogie.

    Uperasz sie w tkwieniu w tzw . "mylnym błędzie";-))

    Informuję Cie więc ze sporo ponad 90% światowej produkcji zegarków pochodzi
    z Chin i ich cena jest rzedu kilku- kilkunastu dolarow za szukę. A istotna
    ich część jest wcale niezłej jakości (tyle, że trzeba wiedzieć, które i z
    jakiej wytwórni!). Ponadto masz olbrzymia produkcję japońską, gdzie (calkiem
    sprawne i niezawodne) Seiko 5, czy Citizeny kosztuja kilkadziesiąt dolarów.
    Sa jeszcze zegarki rosyjskie. Jest tez Timex itd.itp.
    Zegarki szwajcarskie to w pewnym sensie triumf marketingu nad zdrowym
    rozsądkiem,- Szwajcarzy produkuja bowiem >4% produkcji swiatowej i zgarniaja
    za to aż 94% wpływów światowych. Ale i tam masz znacznie tańsze np
    Adriatiki, Hevletie, Grovany, Swatch, Flic tp.

    Omawiany zegarek istotnie relatywnie nie jest drogi (jak na jednak
    "markowego" szwajcara), ale to zdecydowanie NIE JEST najniższa półka cenowa
    zegarków mechanicznych!!!

    p47