  • 71. Data: 2019-04-18 12:19:22
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > (...)
    > Najlepszy będzi etaki z większym cache. Żyjemy w czasach kiedy
    > programiści allegro nie potrafią wydajnie wyświetlić obrazka w
    > przeglądarce bez 16GB cache i biliarda instrukcji JavaScriptu. Różnica
    > między 1MB a 2MB cache jest powalająca pod względem codziennego używania.

    Bo się na Ciebie wścieknę ;)

    Nie obrażaj programistów porównując ich do matołków programujących Allegro.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 72. Data: 2019-04-18 12:23:58
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 18 Apr 2019 11:26:29 +0200, Trybun wrote:

    > Zwykłem pisać tylko o konkretach. Na tą chwilę na łączu "DO 300Mb" nie
    > jestem w stanie wywołać okna Speedtest.
    >
    > Oczywiście dla takich jak Ty zły jest ten co oczekuje realizacji
    > obietnic z głupkowatych reklam, a nie operatorzy obiecujący złote góry.

    Jak kupisz Ferrari, które wyciska 300km/h, a będziesz mieszkał w Pipidowie
    Dolnym, gdzie asfalt kładli za Gierka, a dziś widać go tylko jak popada
    deszcz i da się po nim jechać max. 60km/h, to kto będzie idiotą? Ferrari?
    Ogarnij się człowieku.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 73. Data: 2019-04-18 13:37:29
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 18.04.2019 o 12:23, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > Dolnym, gdzie asfalt kładli za Gierka, a dziś widać go tylko jak popada
    > deszcz i da się po nim jechać max. 60km/h, to kto będzie idiotą? Ferrari?

    Kto tu się powinien ogarnąć?

  • 74. Data: 2019-04-18 13:37:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Apr 2019 11:26:29 +0200, w <5cb842c3$0$530$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Oczywiście dla takich jak Ty zły jest ten co oczekuje realizacji
    > obietnic z głupkowatych reklam, a nie operatorzy obiecujący złote góry.

    Jeżeli masz aż takie problemy, to na 99% przyczyną nie jest dostawca internetu.
    A speedtest chyba masz też w GP, więc możesz go łatwo wywołać po zainstalowaniu
    :)

  • 75. Data: 2019-04-18 13:40:37
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 18.04.2019 o 11:49, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    też ma
    > określoną sumaryczną przepustowość(nie wiem jakie mają łącze, ale z pewnością nie
    mają
    > nieskończonej przepustowości).
    > Testowałeś blosko stacji? Czym? Może to coś ma mierne fabryczne parametry? Może
    jest
    > stare i zepsute? Źle ustawione? Sprawdzałeś w dokumentacji, ile z tego czegoś
    możesz
    > wyciągnąć?
    > Może masz słabą antenę, zawilgocone kable, kiepski router? Może stacja bazowa jest

    A więc nich ci zakłamani naciągacze milczą w sprawach kosmicznej
    prędkości i tym bardziej nie opierają na tym reklamy, albo chociaż ty im
    przynajmniej nie bij brawa jacy to oni są wspaniali, tylko że ten świat
    jeszcze do nich nie dorasta.
    Przestań wymyślać i generować potencjalne przeszkody - to ta reklamowana
    technologia jest do bani jawnie i świadomie naciągaja rzeczywistość.
    Daję Ci gwarancję że żaden użytkownik nigdy nie uzyskał nawet w porywie
    połowy deklarowanej prędkości.
    Nadal nie dopuszczasz do siebie że jest to tylko pusty chwyt reklamowy..

    > Jak ci to obiecali, to siadłeś w google i sprawdziłeś ile w tych obietnicach jest
    prawdy,
    > czy w ciemno brałeś co ci wciskają? No to masz nauczkę na przyszłość, będziesz
    jednak
    > musiał od czasu do czasu "pogadać z linkami", inaczej zawsze wylądujesz ze złomem w
    > rękach.

    Jak obiecali a okazało się że tylko jawnie i świadomie oszukali to
    posłałem im odpowiednią wiązkę życzeń.

    Naprawdę kabaret - Ty jeszcze mnie pouczasz. Przecie to Tobie by
    sprzedali fałszywą Kolumnę Zygmunta a i tak byś ich wychwalał. "Przecie
    jest taka podobna, a ile sam transport z Warszawy by musiał kosztować"..

  • 76. Data: 2019-04-18 13:42:41
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:q8vpej$qal$1$Adam@news.chmurka.net
    [.........]
    > Przykładowo, dobrze zestrojony laptop z Core 2 Duo T9550 bije na głowę
    > sporo współczesnych marketowych i3 i i5.

    w jakim sensie -> "dobrze zestrojony" (zakladam: fabrycznie i wlasne
    przerobki)?

  • 77. Data: 2019-04-18 13:44:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 18 Apr 2019 12:23:58 +0200, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    > Pipidowie Dolnym, gdzie asfalt kładli za Gierka, a dziś widać go tylko
    > jak popada deszcz i da się po nim jechać max. 60km/h, to kto będzie

    Jeśli już iść w motoryzacyjne analogie, to być może trafniej byłoby
    wskazać, że opłata za autostradę w żaden sposób nie gwarantuje
    maksymalnej szybkości przelotowej.

    Mateusz

  • 78. Data: 2019-04-18 16:55:10
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 18.04.2019 o 13:37, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli masz aż takie problemy, to na 99% przyczyną nie jest dostawca internetu.
    > A speedtest chyba masz też w GP, więc możesz go łatwo wywołać po zainstalowaniu
    > :)

    A czyja? Pewnie moja i wszystkich tych co ją "przeciążają" i po prostu
    nas jest za dużo że robi się niewydolna...

  • 79. Data: 2019-04-18 16:56:05
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 18.04.2019 o 13:42, 1634Racine pisze:
    > Adam w news:q8vpej$qal$1$Adam@news.chmurka.net
    > [.........]
    >
    > w jakim sensie -> "dobrze zestrojony" (zakladam: fabrycznie i wlasne
    > przerobki)?

    Źle zestrojony to w takim sensie że proces/procesy ślimaczą się a
    wskaźnik zajętości procesora i RAMu daleko ma do maksimum wydajności.

  • 80. Data: 2019-04-19 00:53:34

    Thu, 18 Apr 2019 16:55:10 +0200, w <5cb88fcc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > A czyja? Pewnie moja i wszystkich tych co ją "przeciążają" i po prostu
    > nas jest za dużo że robi się niewydolna...

    Zupełnie niekoniecznie jest to stricte wina operatora.
    Ale żeby to stwierdzić przydałby się drugi roter i test siły sygnału.