  • 11. Data: 2014-12-17 20:06:36
    Temat: Re: Uprawnienia "służb" energetycznych
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-17 o 17:32, Pogromca żab pisze:

    > a czy to ma znaczenie?
    >
    > mnie chodzi o to że ktoś obcy chodzi mi po domu

    Chodzi po domu bo ich wpuściłeś. Trzeba było przez drzwi krzyknąć, że
    mamy nie ma w domu.
    Kolega pytał bo chciał się dowiedzieć czego dotyczyła kontrola. Wtedy
    może by ci odpowiedział czy mają prawo.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2014-12-17 20:09:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-17 o 17:44, bartekltg pisze:

    > Stokrotka?

    Jej brat bliźniak.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2014-12-17 20:14:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Dec 2014 17:32:37 +0100, Pogromca
    żab<j...@g...com> wrote:
    > a czy to ma znaczenie?

    Ma znaczenie aby moc określić po co wchodzili do każdego
    pomieszczenia. No więc wiesz co konkretnie robili Ci w pokoju czy
    nie?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-12-17 20:22:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pogromca żab"

    Jakie są uprawnienia przedstawicieli służb energetycznych?

    Mieszkanie w bloku, licznik energii jest w mieszkaniu, nagle do drzwi
    puka 2 panów ubranych całkowicie po cywilnemu
    ---
    Mieli sukienki ubrać ? :-)

    , z jakąś "legitymacją"
    wyglądającą jak obindowany wydruk z drukarki atramentowej i mówią że
    chcą skontrolować licznik.
    Wpuszczam a panowie kontrolują pomieszczenia łazienkę kuchnię z jakimiś
    dziwnymi przyrządami telemetrycznymi jakby szukali ufoludków.
    ---
    Wydalić ich należało :-)

  • 15. Data: 2014-12-17 20:25:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak"

    Zasady określone w umowie o dostawę energii elektrycznej - sam im
    podpisałeś upoważnienie do takiego działania. A że nie przeczytałeś co
    podpisujesz - twoje zmartwienie....
    ---
    Nie bądź taki pewny. Ja umów nie podpisuję na przedłużanie i jeszcze mi
    niczego nie wyłączyli z tego powodu.

  • 16. Data: 2014-12-17 20:48:13
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Nie zgadzam się z Tobą. Nie "Niestety nie maja prawa" ale, póki co nie mają
    prawa. I oby ten stan trwał jak najdłużej.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Slawek h" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Niestety nie maja prawa. Jak ktos wyczytal zgode w umowie to niech czyta do
    skutku ze zrozumieniem.

  • 17. Data: 2014-12-17 20:58:45
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-17 20:09, Mario pisze:

    > Jej brat bliźniak.

    Przecież ta niedojda mieszka w garażu, więc gdzie kuchnia i inne
    "apartamenta"? Poza tym ona jest zdecydowanie bardziej pierdolnięta

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2014-12-17 23:21:06
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 17-12-14 20:22, re pisze:

    > Wydalić ich należało :-)
    Po prostu nie wpuszczać.
    Nawet policja nie może wejść jeśli jej nie wpuścisz, chyba , że jest to
    akcja ścigania przestępcy etc.
    Znam to doskonale, bo usiłowałem skłonić policję do wylegitymowania
    osoby przebywającej w mojej kamienicy.
    Policja stukała, pukała, krzyczała "policja", delikwent nie otworzył.
    Policja oświadczyła, że w takiej sytuacji oni nic nie mogą.

    Dialog powinien wyglądać następująco:
    "Elektrownia proszę wpuścić"
    "Nie wpuszczę, jeżeli panowie macie jakiś do mnie interes lub chcecie
    skontrolować licznik wymaga to uprzedniego uzgodnienia terminu, do
    widzenia".

    Ludzie sami sobie mola na łeb biorą.

  • 19. Data: 2014-12-18 08:07:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2014 17:36:11 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a):
    > Zasady określone w umowie o dostawę energii elektrycznej - sam im
    > podpisałeś upoważnienie do takiego działania. A że nie przeczytałeś co
    > podpisujesz - twoje zmartwienie.

    Sad Najwyzszy moglby miec inne zdanie - to nie umowa, to wymuszenie
    prawa do rewizji :-)

    > Jedyne czego nie mogą - to wyegzekwować
    > dostępu do pomieszczeń samodzielnie - ale jeżeli na swoim terenie (a nie
    > np. od strony drogi publicznej w granicy działki czy w części wspólnej
    > budynku wielorodzinnego) masz licznik - to jet to jakby nie patrzeć ich
    > własność i każdy sąd wyda ci nakaz udostępnienia.
    >
    > A w ostateczności mają argument najważniejszy - śrubokręt i kombinerki.
    > Nie wpuścisz - odkręcą zacisk, wyjmą przewód i już nie jesteś ich klientem.

    Oj, to sie moze zle skonczyc .. po 15 latach w sadach :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-12-18 08:09:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2014 20:25:28 +0100, re napisał(a):
> [...]
    > podpisujesz - twoje zmartwienie....
    > ---
    > Nie bądź taki pewny. Ja umów nie podpisuję na przedłużanie i jeszcze mi

    A to inna sprawa - oni Ci przysylaja propozycje zmiany umowy, ty sie
    na te zmiany zgadzasz lub nie zgadzasz, ale musisz wypowiedziec.
    Tryb opisany w ustawie KC.

    J.