  • 1. Data: 2010-03-01 14:28:30
    Temat: Telefon DECT ze zlaczem jack / minijack ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Szukam bezprzewodowego telefonu z gniazdem jack
    (na sluchawke + mikrofon jak do skype'a), tak do 200zl.

    Telefon ma byc dla osoby niepelnosprawnej,
    ktora nie jest w stanie sama trzymac telefonu.

  • 2. Data: 2010-03-01 17:33:35
    Temat: Re: Telefon DECT ze zlaczem jack / minijack ?
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > Szukam bezprzewodowego telefonu z gniazdem jack
    > (na sluchawke + mikrofon jak do skype'a), tak do 200zl.

    w moim Binatone jest w sluchawce wejscie na minijack
    ale podejzewam ze znajdzie sie tez u innych producentow

    - Telemach -

  • 3. Data: 2010-03-01 18:09:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-03-01 15:28, Q napisał/a:
    > Szukam bezprzewodowego telefonu z gniazdem jack
    > (na sluchawke + mikrofon jak do skype'a), tak do 200zl.
    >
    > Telefon ma byc dla osoby niepelnosprawnej,
    > ktora nie jest w stanie sama trzymac telefonu.

    Z jack 2,5 mm przykładowo Panasonic KX-TG8411, Siemens Gigaset C380, C470.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-03-02 00:00:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Q napisał:
    > Szukam bezprzewodowego telefonu z gniazdem jack
    > (na sluchawke + mikrofon jak do skype'a), tak do 200zl.
    >
    > Telefon ma byc dla osoby niepelnosprawnej,
    > ktora nie jest w stanie sama trzymac telefonu.

    Swissvoice Avena 347.

  • 5. Data: 2010-03-02 09:18:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Swissvoice Avena 347.

    czy
    "Możliwość podłączenia zestawu nagłownego do słuchawki"
    oznacza, ze mamy mozliwosc podlaczenia jedynie sluchawki
    czy sluchawki z mikrofonem?

    telefon spodobal mi sie - ma niezla cene i dodatkowa funkcje:
    "Nasłuch pokoju" - to tez sie moze przydac.

  • 6. Data: 2010-03-02 09:19:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Swissvoice Avena 347.

    zapomnialem zapytac o inne podobne telefony (gniazdo jack + nasluch),
    bo tego ciezko dostac :(

  • 7. Data: 2010-03-02 10:46:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Q napisał:

    > czy
    > "Możliwość podłączenia zestawu nagłownego do słuchawki"
    > oznacza, ze mamy mozliwosc podlaczenia jedynie sluchawki
    > czy sluchawki z mikrofonem?

    Ciul wie, dziura w telefonie jest, ale nie mam ani słuchawek, ani
    mikrofonu, żeby sprawdzić i podłączyć.

  • 8. Data: 2010-03-22 10:26:05
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Q pisze:

    > czy
    > "Możliwość podłączenia zestawu nagłownego do słuchawki"
    > oznacza, ze mamy mozliwosc podlaczenia jedynie sluchawki
    > czy sluchawki z mikrofonem?

    Zestaw naglowny = sluchawka + mikrofon.
    Radze zwazac na cene sluchawek, w uzytkowanych przeze mnie Panasonicach,
    oryginalny zestaw naglowny kosztuje 100zl, zamiennikow brak, chociaz
    sprobowalem z 10 roznych zestawow naglownych innych marek i przejsciowek
    roznego rodzaju.