  • 1. Data: 2010-03-01 19:00:30
    Temat: [projekt] CT - przenoszenie połączeń
    Od: Jacek Gomulka <j...@g...com>

    Poszukuję projektu o takim temacie: CT - przenoszenie połączeń. Usługa
    pozwala użytkownikowi na przeniesienie już zestawionego połączenia z
    jednego abonenta na innego, bez względu na to czy jest on stroną
    wywołującą czy wywoływaną.

    Jest ktoś w stanie mi pomóc, jakieś materiały itp. Lub może ktoś robił
    kiedyś taki projekt, proszę o wszelkie informacje.

    Najbardziej poszukuję schematu blokowego tej usługi i schematu w
    języku SDL.

  • 2. Data: 2010-03-02 06:38:24
    Temat: Re: [projekt] CT - przenoszenie połączeń
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    witam,
    przeniesienie zestawionego połączenia szukałbym pod hasłem: przekazywanie
    połączeń. W odróżnieniu od przenoszenia połączeń kojarzonego raczej jako
    stałe przeniesienie bezwarunkowe/gdy zajęty/gdy nie odbiera po zadanym
    czasie - wszelkich/tylko wewn/tylko zewn rozmów na innego abonenta.

    Przekazywanie połączeń, to podstaowa funkcja każdej centralki telefonicznej.
    Nie wiem, jaki projekt wokół tego tematu moznaby zbudować.
    Przekazanie może być wykonane (jeśli obsługuje to centralka) jednym kroku,
    wtedy od razu rozmowa jest zrzucana z jednego abonenta, a pojawia się
    wołanie u innego. Lub w dwóch krokach, gdzie najpierw ma miejsce
    konsultacja. W pierwszym kroku rozmówca jest "podwieszany" i słyszy tak
    zwaną muzyczkę, a wykonujący przekazanie wybiera numer docelowy przekazania.
    Najczęściej nie musi czekać na odbiór rozmowy, ale może. Np. zapytać, czy
    ten drugi abonnt chce wogóle rozmawiać z naszym rozmówcą. W drugim kroku
    nastepuje przekazanie podwieszonej rozmwowy do noo wybranego abonenta.
    Najczęściej przekazanie odbywa się po prostu poprzez odłożnie słuchawki.

    Schemat blokowy przebiegu takiego przekazania powinien być dostępny gdzieś w
    sieci, ale nie mam żadnego konkretnego linku.

    .googlegroups.com...

  • 3. Data: 2010-03-02 20:10:16
    Temat: Re: CT - przenoszenie połączeń
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 1 Mar, 20:00, Jacek Gomulka pisze...
> [...]
    > kiedyś taki projekt, proszę o wszelkie informacje.
    > Najbardziej poszukuję schematu blokowego tej usługi i schematu w

    Dłuuuuuuugie godziny przed Tobą, zacznij od: ITU I.252.1; CEPT T/SF
    31-07 E Annex 4, ETSI itd.

    Ircys