  • 21. Data: 2015-02-26 16:12:04
    Temat: Re: Uszczelnianie chłodnicy
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 14:43:58 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    Łożyska kulkowe marnie i krótko pracują jak są smarowane glikolem z wodą. Zatarło się
    łożysko w pompie. Związku z nalaniem płynu do uszczelniania nie maiło to zdarzenie
    żadnego. To tylko pech.Jedyna usterka jaka może się trafić po nalaniu proszku jaki
    kupiłem i nasypałem to zamulenie chłodnicy i nagrzewnicy. Ale tylko w jednym
    przypadku. Jak będzie użyty niezgodnie z instrukcją. Jak z płynami nie wiem bo nie
    używałem.

    > Bajki opowiadasz.
    > Każdy preparat uszczelniający chłodnicę osadza się w niej co powoduje
    > zmniejszanie sprawności.
    >

    > Pozdrawiam

    Preparat którego użyłem nie osadza się w chłodnicy bo un tylko wtedy zamienia się w
    ciało stałe jak spełnionych jest naraz kilka warunków. Te warunki to odpowiednia
    temperatura i brak powietrza a konkretnie tlenu. W chłodnicy jest temperatura ale nie
    ma tlenu.

  • 22. Data: 2015-02-26 18:21:52
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Feldkurat Otto Katz" <f...@...u.k.kriegsministerium.ou>
    napisał w wiadomości news:54ef0766$0$9067$65785112@news.neostrada.pl...

    > Daj sobie spokój z płynami, z proszkami - tylko ją zaświnisz od wewnątrz.
    > Proponuję - sprawdzone w sytuacji awaryjnej - udać się do BricoMarche i
    > nabyć sprytny kit do uszczelniania pod nazwą Metal Bond. Dwie tubki
    > specyfików, do mieszania na podobnej zasadzie jak szpachla - wychodzi z
    > tego czarne coś w rodzaju szkliwa. Odporne na działania temperatury i
    > skuteczne jak pieron. Ja w każdym bądź razie chłodnicę załatałem tak, że
    > zarzuciłem myśl o kupnie nowej, da dotrwała do końca, nowy właściciel
    > nadal jeździ i też nie ma zamiaru wymieniać. :-)

    Też czegoś podobnego używałem.
    Nazwywało się to pasta aluminiowa. Zakleiłem wyciek i jeździ do dziś (już z
    2 lata). Nie zawsze da się tego użyć, bo czasem wyciek może być w trudno
    dostępnym miejscu (np. między żeberkami).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 23. Data: 2015-02-26 19:59:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 16:12, k...@g...com pisze:

> [...]
    temperatura i brak powietrza a konkretnie tlenu. W chłodnicy jest temperatura ale nie

    Bajek ciąg dalszy.
    1. Skoro się nie osadza to jak uszczelnia ?
    2. W rurkach chłodnicy nie ma tlenu przy odpowiednim poziomie płynu.
    3. Przy nieodpowiednim poziomie tlen może być w rurkach.
    Zacznij czytać co wysyłasz i zacznij zawijać wiersze.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2015-02-26 20:00:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Radek D pisze tak:

    > Tracę może z 0,5l płynu na miesiąc

    phi :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 25. Data: 2015-02-26 20:11:45
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    > 3. Przy nieodpowiednim poziomie tlen może być w rurkach.
    > Zacznij czytać co wysyłasz i zacznij zawijać wiersze.

    z tej flaszki co ja kupilem wynikalo ze ma toto wychodzic w miejscu rany
    i stopniowo obsychac az do zasklepienia swiatla tejze. zasychac.czyli plynne
    wraz zz
    plynem i innymi merkaptanami wysychaja a zawartosc zostaje.
    cóś jakby slodka woda wyschla.
    juz nie pamietam ale chyba mialo sie to lac przed dluzszym odcinkiem do
    przebycia.
    rownie dobrze moglo mi sie to snic wszystko bo lata temu toto bylo....

  • 26. Data: 2015-02-26 20:56:22
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 19:59:05 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > 3. Przy nieodpowiednim poziomie tlen może być w rurkach.
    > Zacznij czytać co wysyłasz i zacznij zawijać wiersze.

    Dlatego napisałem żeby przeczytać instrukcję. Jak tobie się wydaje ze to uszczelnia
    dlatego że się osadza na wszystkim to głupi umrzesz. Mnie nic do tego co sobie
    ubrdasz.

  • 27. Data: 2015-02-26 21:04:40
    Temat: Re: Uszczelnianie ch�odnicy
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 20:11:45 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

> [...]
    > przebycia.
    > rownie dobrze moglo mi sie to snic wszystko bo lata temu toto bylo....

    Bo tak to działa. To co kupiłem trzeba było wsypać jak silnik rozgrzany i pozom płynu
    właściwy. Potem trzeba odpalić i minimum 15 minut ma pracować silnik. Czyli trzeba
    się przejechać. Ogrzewanie musi być włączone. Zmienia się na ciało stałe tylko w
    miejscu przecieku.

  • 28. Data: 2015-02-26 22:20:20
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 20:00, PiteR pisze:

    > phi :)

    Może i phi - ale plama w garażu jest ;-)
    Dotychczas podnosiłem maskę raz na 2-3 lata (jak wymieniałem olej), a
    teraz muszę co kwartał ;-)

    ---
    Avast.

  • 29. Data: 2015-02-27 10:11:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 20:56, k...@g...com pisze:

> [...]
    dlatego że się osadza na wszystkim to głupi umrzesz. Mnie nic do tego co sobie

    Głupi umiera ten który bezkrytycznie wierzy w napisy na opakowaniu.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-02-27 15:13:43
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 27 lutego 2015 10:11:27 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    sobie ubrdasz.

    > Głupi umiera ten który bezkrytycznie wierzy w napisy na opakowaniu.

    Masz rację. Z koniem kopał się nie będę.