  • 1. Data: 2012-07-22 22:07:51
    Temat: Uszczelnienie/montaż listew na błotnikach
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam.

    Po małym remoncie błotników w Felici chciałbym założyć na nie czarne
    listwy/nakładki. Takie jak np. tu:
    http://www.tomczesci.pl/uploads/8087.jpg
    Listwy na całej długości mają przekrój w kształt litery L, więc
    mocowanie wchodzi pomiędzy plastikowe nadkole a błotnik. I tam też
    będzie przykręcone wkrętami, które mocują nadkole.
    Problem mocowania rozwiązany. Pytanie tylko, jak to porządnie
    uszczelnić, aby nie właziła tam woda i syf i nie przyspieszało to
    powstawania nowej korozji? Chcę, by było to zrobione w miarę dobrze.
    W necie czytałem, że tego typu listwy wiele osób poleca montować na
    kleju do szyb - ponoć jak raz chwyci, to już nie puści. Trochę się boję
    stosowania takiego mocnego środka, bo jak coś pójdzie nie tak, albo
    będzie trzeba kiedyś coś jeszcze poprawić, to nie da rady tego odkleić.
    Tym bardziej, że listwa będzie przykręcona, więc nie odpadnie. Czy macie
    inne pomysły, jak to zrobić porządnie?
    Może wystarczy wpuścić tam jakąś masę uszczelniającą (jaką)? Może sam
    brzeg pociągnąć silikonem? Może jednak przykleić.
    Będę wdzięczny za wszelkie rady i pomysły.

    Konop

  • 2. Data: 2012-07-23 00:16:21
    Temat: Re: Uszczelnienie/montaż listew na błotnikach
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Konop <k...@g...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Po małym remoncie błotników w Felici chciałbym założyć na nie czarne
    >
    > listwy/nakładki. Takie jak np. tu:
    > http://www.tomczesci.pl/uploads/8087.jpg

    ale po co?...

  • 3. Data: 2012-07-24 02:43:33