  • 1. Data: 2012-07-22 11:56:59
    Temat: przegrzewanie motoru i slaba klima - rozwiazanie
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    witam kiedys pisalem ze mi sie gotuje silnik pod duzym obciazeniem i
    jazda pod gore oraz ze klima mi slabo chlodzi. rozwiazania znalezione:

    1. odma na stale wywalona poza dolot - silnik przestal gotowac wode. nie
    leci juz gorace powietrze w dolot.

    2. spuszczony na oko gaz - srubokretem w zawor na kilka sekund. klima
    chlodzi jak szalona przy tutejszej temp 45-50*C

    to tyle.