  • 11. Data: 2009-04-30 16:34:40
    Temat: Re: Uszkodzony foto Canon A75 - robi rozmazane zdjęcia
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "venioo" napisał:
    >> http://www.ampartner.pl/_error_canon_a75.jpg

    kuźwa, na moim kanonku zrobiło się to samo po jakimś bużliwym transporcie,
    albo matryc pękła, albo się coś odkleiło, wiec ktoś wie gdzie to naprawiają
    w kraju?
    mam nadzieje ze naprawa będzie tańsza od nowego:O)

  • 12. Data: 2009-05-01 18:35:26
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Tak jak piszą inni - serwis wymienia matryce za darmo nawet w starych
    modelach. Plaga jest, bo Sony dał d... i właśnie teraz ujawnia się wada,
    którą są obarczone te matryce. Wymieniałem 2 szt. w tym roku. Namiary na
    serwis:
    CSI Foto i Video. Serwis Canon, Sanyo
    01-014 Warszawa, Żytnia 15
    (Tel) 0223792090