eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h › Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h
  • Data: 2014-07-31 23:16:45
    Temat: Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie obejrzalem Uwaga Pirat, w ktorym zatrzymali busa, ktory bodajrze
    na 70 km/h ograniczenia jechal 122 km/h. Kierowca stwierdzil, iz zgodnie
    z przepisami w busie ma ogranicznik do 100 km/h i ten wynik to kosmos i
    odmowil przyjecia mandatu.

    I co mnie dziwi to:
    -policjanci byli zdziwieni - wrecz popatrzyli na siebie nie wiedzac co
    zrobic
    -poczym powiedzieli dziekuje panu i oddali dokumenty
    -na odchodne powiedzieli, ze spotkamy sie w sadzie
    -nic nie dali do podpisania

    Jak ja odmowilem przyjecia mandatu to szykowali sie do wypelniania
    "setki" papierow i szykowali cos podpisywac, zadajac wczesniej pytania
    gdzie sie pracuje, kogo sie ma na utrzymaniu etc (nie wiem co bo na
    koniec oddali dokumenty i powiedzieli, ze wszysytkie watpliwosci na
    korzysc kierowcy i tym razem pouczenie...

    Co o tym sadzicie?