  • 11. Data: 2014-08-01 15:15:26
    Temat: Re: Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl>

    > Dokladnie tak. Mandat to zasadniczo przywilej/nagroda dla kierowcy w
    > wiekszosci przypadkow wystarczajaca nagroda, zeby nie chciec wiekszej od
    > sedziego ;P

    Każdy kierowca powinien przynajmniej raz w roku a najlepiej każdego miesiąca
    otrzymać taką nagrodę

  • 12. Data: 2014-08-01 15:27:23
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 01 Aug 2014 13:49:17 +0200, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

    > Sądzę że żaden z przepisów Kodeksu Wykroczeń i Kodeksu postępowania w
    > sprawach o wykroczenia nie daje policjantowi prawa do zmuszenia
    > obywatela do podpisania czegokolwiek. Policjant proponuje mandat,
    > obywatel odmawia - to jest koniec rozmowy. Wręcz niepoważnym byłoby ze
    > strony przedstawiciela władzy targowanie się z obywatelem - nie chce
    > wziąć mandatu, jego prawo. Policjant wpisuje w protokół odmowę (a
    > przecież w ogóle nie ma obowiązku tego mandatu proponować - zawsze może
    > uznać ze "cennik" mandatów jest za krótki - a więcej jak w "cenniku" dać
> [...]

    Miałeś kiedyś rozprawę sądową po tym jak odmówiłeś przyjęcia mandatu - czy
    tak sobie piszesz?
    Ja miałem i było do wypełnienia kilka stron papierów. Na szczęście chodziło
    o pierdołę i mogłem się spokojnie umówić na wypełnienie dokumentacji w inny
    dzień na pasującą nam godzinę.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2014-08-01 18:52:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > chodziło
    > o pierdołę i mogłem się spokojnie umówić na wypełnienie dokumentacji w

    To co musiales podpisywac ?

  • 14. Data: 2014-08-01 21:44:15
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Franc napisał:

> [...]
    > o pierdołę i mogłem się spokojnie umówić na wypełnienie dokumentacji w inny

    Parę razy - i nic nie podpisywałem, ustne oświadczenie o nieprzyjęciu
    grzywny karnej w trybie mandatowym i szlus. Jedyne co policja ma prawo -
    to spisać dane osobowe żeby wiedzieć kogo po sądach ciągać. dalej to w
    sądzie będzie tłumaczenie, pisanina i tak dalej.

    --
    Darek

  • 15. Data: 2014-08-01 21:49:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał
    Użytkownik Franc napisał:

> [...]
    >prawo - to spisać dane osobowe żeby wiedzieć kogo po sądach ciągać.
    >dalej to w sądzie będzie tłumaczenie, pisanina i tak dalej.

    No nie calkiem - wypada poinformowac o prawach i obowiazkach, poprosic
    o zlozenie zeznan, chyba poinformowac o wszczeciu postepowania ...

    Masz - dluzsza rozprawka i tez pelna niewiadomych.
    http://prawonadrodze.org.pl/prawa-i-obowiazki-osoby-
    podejrzewanej-o-popelnienie-wykroczenia/

    J.