    From: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>
    Subject: Uwalony pendrak Patriot Supersonic Pulse 8GB
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: hell@heaven
    Date: Wed, 30 Jul 2014 17:13:38 +0200

    Post tolka o pendrive mnie zmotywowal tdo zapytania o moj pendrive.
    Otoz mam pendriva, ktory nie jest widziany przez system, ani moj, ani inny
    (w innych komputerach) - zatem nie jest to problem OSa.
    Probowalem sie do niego dobierac roznymi wygooglowanymi toolami, ale nic go
    nie widzi.
    Mam go od kumpla, ktory go zepsul jakims programem niskopoziomowym do
    pendrive, bo mu sie zachcialo bawic. Byl prawie nowka.

    Pendrive swieci na niebiesko gdy sie go wpakuje do USB, najpierwmruga przez
    chwile, potem swieci juz swiatlem ciaglym.

    Czy jest szansa, zeby go "obudzic"?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K