  • 11. Data: 2014-10-07 22:00:17
    Temat: Re: Uwalony pendrak Patriot Supersonic Pulse 8GB
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 17:13:38 +0200, R.e.m.e.K

    > Post tolka o pendrive mnie zmotywowal tdo zapytania o moj pendrive.
    > Otoz mam pendriva, ktory nie jest widziany przez system, ani moj, ani inny
    > (w innych komputerach) - zatem nie jest to problem OSa.
    > Probowalem sie do niego dobierac roznymi wygooglowanymi toolami, ale nic go
    > nie widzi.
    > Mam go od kumpla, ktory go zepsul jakims programem niskopoziomowym do
    > pendrive, bo mu sie zachcialo bawic. Byl prawie nowka.
    >
    > Pendrive swieci na niebiesko gdy sie go wpakuje do USB, najpierwmruga przez
    > chwile, potem swieci juz swiatlem ciaglym.

> [...]

    Jest - patrzysz jakiej firmy jest kontroler i szukasz na chinskich i ruskich stronach
    programow do obslugi tego kontrolera. Kontroler to ten chip w pendrivie ktory nie
    jest flashem
    (taki maly kwadracik)

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 12. Data: 2014-10-08 23:19:50
    Od: Junk <j...@i...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 20:49, G Nowak pisze:

    > Ja z duzym powodzeniem odgrzewam rozmaite gadgety w piekarniku. Patykow
    > usb jeszce nie probowalem, ale inne zabawki, chocby odbiorniki do
    > myszek, czesto odzyskuja dawna swiezosc. Pieke na ok 180'c przez 10-15
    > minut - az cyna zacznie ladnie blyszczec. Masz tam jakies dane, czy
    > szuka dla sztuki? ;-)

    W piekarniku? - Zacofany jesteś!
    Ja to robię w mikrofalówce na 900W.

    Później wieszam pieczone pędraki na świątecznej choince.
    4GB i 8GB mam najwięcej.