  • 11. Data: 2009-05-13 09:23:04
    Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    Norbi pisze:

    > Odczuje - pon 3 tys VFR nie istnieje - mowimy o v-tecu
    > KFazerem mozna i 1,5 jechac jak sie chce pokulac wolniutko

    to przy tych 1,5 tys. obrotów jest ta różnica 30 koni, aha :)

    napisałem, niech wybierze co mu pasuje bardziej, mi też sie to o czym
    piszesz nie podoba, ale mi to nie przeszkadza w codziennej jeździe - od
    czego masz lewą nogę :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 12. Data: 2009-05-13 09:39:20
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    donia pisze:

    > to przy tych 1,5 tys. obrotów jest ta różnica 30 koni, aha :)

    Prosze - czytaj ze zrozumieniem...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2009-05-13 11:25:19
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Michał Kochanowicz" napisał

    > Powyższe tyczy się modelu z 2001, VTEC ma _podobno_ większe chłodnice,
    > to i może lepiej sobie radzi z pozbywaniem się ciepła.

    Rama grzeje się bo obejmuje tylne cylindry idealnie na swojej wysokości.
    U mnie wentylator włącza się po przekroczeniu 101 C wiec moze sprawdz sobie
    jakosc plynu w chlodnicach. Raczej to inne sprzety wymiekaja zanim u mnie
    sie wentylator wlaczy.

    > Co do spalania: plecaczek, topcase, przepisowa jazda po Warmii: nieco
    > poniżej 5l/100km. Plecaczek + trzy kufry i spokojny powrót do domu:
    > 5.1l/100km :)

    No dokladnie. Na wakacjach w duecie z Haya tankowalem co drugie tankowanie
    :-)

    Dla mnie tylko kardan i nic wiecej nie chce.

    Pozdr !
    Marcin
    RC46 Fi Y

  • 14. Data: 2009-05-13 12:08:09
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Norbi" <n...@o...pl> wrote

    > sprawdzi sie idealnie - i w trasie nie bedziesz musial jechac min.
    > 130 zeby rece nie odpadly za szybko :) - na VFR tak wlasnie bedzie.

    Nie bedzie!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-05-13 21:09:05
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-13 14:08, Spider A.J. napisał (a)::
    > "Norbi" <n...@o...pl> wrote

    > Nie bedzie!

    Dokładnie. Rence trzeba umić trzymać.

    --
    MiT

  • 16. Data: 2009-05-14 08:02:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    MiT pisze:

    > Dokładnie. Rence trzeba umić trzymać.

    I sporo zależy od rękawiczek. W grubszych Utiki nie mam z tym żadnego
    problemu, natomiast w lżejszych letnich Nitro szew wypada dokładnie na
    brzegu mięśnia poruszającego kciukiem i przy dłuższej jeździe z
    prędkościami poniżej 140 jest to dość upierdliwe. W mieście tego nie
    odczuwam bo dystanse za krótkie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-05-14 13:12:06
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote

    > I sporo zależy od rękawiczek.

    Mysle Macku, ze chodzilo mu o to
    ze beda bolec od wiszenia na kierownicy.
    Ale to sobie moze w archiwum i we faku
    poczytac do czego sluza rece w motocyklu
    i jak to osiagnac.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 18. Data: 2009-05-14 13:39:41
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
> [...]
    > ze beda bolec od wiszenia na kierownicy.
    > Ale to sobie moze w archiwum i we faku
    > poczytac do czego sluza rece w motocyklu

    Mnie na razie prawa reka boli :)
    Ale to wina za cienkich manetek
    - zmiana na grzane powinna pomoc

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 19. Data: 2009-05-15 11:40:04
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 13, 1:25 pm, "Marcin" <b...@b...pl> wrote:
> [...]
    > jakosc plynu w chlodnicach. Raczej to inne sprzety wymiekaja zanim u mnie

    Okazało się że termostat jest zepsuty. Cały czas otwarty jest obieg
    płynu przez chłodnice. Być może jednak nie w pełni otwarty i
    chłodzenie nie było dostateczne. Zobaczę czy coś się zmieni po
    wymianie. Płyn siłą rzeczy też będzie nowy.

    Michał

  • 20. Data: 2009-05-15 11:57:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote

    > Mysle Macku, ze chodzilo mu o to
    > ze beda bolec od wiszenia na kierownicy.

    Wiem, zaznaczyłem tylko że dolegliwości z tym związane zależą też i od
    innych czynników.