  • 21. Data: 2009-05-15 12:10:28
    Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote
    > Wiem, zaznaczyłem tylko że dolegliwości z tym związane zależą też i od
    > innych czynników.

    No od tego ze czasem na jakiejs autobanie
    jak mnie zaczynaja dlonie bolec i sie zastanowie
    to przychodzi olsnienie:
    "po kiego chu...a trzymam te paluchy
    na klamkach jak w miescie!!!"
    :-)))

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 22. Data: 2009-05-15 12:54:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > No od tego ze czasem na jakiejs autobanie
    > jak mnie zaczynaja dlonie bolec i sie zastanowie
    > to przychodzi olsnienie:
    > "po kiego chu...a trzymam te paluchy
    > na klamkach jak w miescie!!!"

    w takich dalszych przelotach se wyrobilem pozycje:
    - łokcie oparte o kolana
    - dłonie tylko na manetkach
    - w związku z powyższym: zmiana biegu bez sprzęgła, zwalnianie tylko
    tylnym (tak! jest takie ustrojstwo w moto! ;-) )
    - klata na baku, choć częściej na tankbagu
    - countersteering do zmiany kierunku
    i... jedziesz Pan, jedziesz... km-y szybko lecą, lekkie skręcenie głowy
    pozwala docenić pieprzękność krajobrazu... mija godzina, i! - mus na
    tanksztele sie zgłosić! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-05-15 20:34:15
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-14 10:02, Magic napisał (a)::

    > I sporo zależy od rękawiczek. W grubszych Utiki nie mam z tym żadnego
    > problemu, natomiast w lżejszych letnich Nitro szew wypada dokładnie na
    > brzegu mięśnia poruszającego kciukiem i przy dłuższej jeździe z
    > prędkościami poniżej 140 jest to dość upierdliwe. W mieście tego nie
    > odczuwam bo dystanse za krótkie.

    Popracuj nad mięśniami grzbietu.

    --
    MiT
    "Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P.

  • 24. Data: 2009-05-16 06:44:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote

    > No od tego ze czasem na jakiejs autobanie
    > jak mnie zaczynaja dlonie bolec i sie zastanowie
> [...]

    A ten, a klamki to masz dobrze ustawione? Nie za wysoko? :)

  • 25. Data: 2009-05-16 07:44:44
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote

    > A ten, a klamki to masz dobrze ustawione? Nie za wysoko? :)

    Nie, sa ok, jak na moje dlugie paluchy. Przy jezdzie
    w miescie czy po winkielkach kiedy nadgarstki i
    paluchy pracuja to wszystko jest ok
    nawet przez dluzszy czas.
    Jedynie przy dlugich przelotach autostradowych
    kiedy w sumie siedzisz na dryndzie i
    nie ma nic do roboty to wtedy paluchy polozone,
    odruchowo, na klamkach powoduja
    lekki dyskomfort dloni :-)
    Po chwyceniu gripow normalnie
    tenzesz dyskomfort znika.