  • 11. Data: 2017-04-22 09:44:48
    Temat: Re: VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
    Od: g...@g...com

    Dla scislosci tlenofon juz nie istnieje, pożarł go freeconet, a freeconet to
    marny wybor. Wczesniej czy pozniej bedziesz mial problemy/ brak przychodzacych,
    sygnal zajetosci. W systemie maja blad, od zawsze, ale maja to
    w nosie. Zmien lepiej operatora jak mozesz.
    gtoni

  • 12. Data: 2017-04-22 19:01:11
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 22.04.2017 o 00:03, J.F. pisze:

    > W jakim sensie "pracuje" ? Wystartowal, czy dalo sie pogadac ?
    > A inne programy wymagajace danych dzialaly ?

    Nie wiem bo oprócz skype'a nic więcej nie używam.

    > W jakim sensie "w warstwie GSM" ?

    W sensie że bez "pomocy" od Wi-Fi.

  • 13. Data: 2017-04-22 19:03:34
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 22.04.2017 o 00:09, Animka pisze:

    > Czy za ten voip płaci sie odrębną kwotę od abonamentu opetatora
    > komórkowego?
    > Mało masz minut w V.M ?

    Głownie chodzi mi o tanie dzwonienie z Polski do mnie w UK.

  • 14. Data: 2017-04-22 19:06:46
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 22.04.2017 o 00:05, Animka pisze:

    > Nie ma już Tlenofonu. Skumali się z inna firmą (mialam to), ale
    > zapomniałam nazwę, bo już jakiś czas temu zerwalam umowę. Nie było mi
    > potrzebne.

    Tlenofon dalej funkcjonuje tyle tylko że pod szyldem FCN.

  • 15. Data: 2017-04-22 19:55:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-22 o 19:06, universis pisze:

    > Tlenofon dalej funkcjonuje tyle tylko że pod szyldem FCN.

    Nie interesowałam się tym, bo umowę z FCN-Tlenofon rozwiązałam ponad 3
    lata temu, czyli od czasu kiedy telefon stacjonarny przestał mi być
    potrzebny.

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-04-23 11:10:17
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 22.04.2017 o 19:06, universis pisze:
    > Tlenofon dalej funkcjonuje tyle tylko że pod szyldem FCN.

    Czyli Idea dalej funkcjonuje tyle tylko że pod szyldem Orange?

    --
    Alf/red/

  • 17. Data: 2017-04-23 20:22:12
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 23.04.2017 o 10:10, Alf/red/ pisze:

    > Czyli Idea dalej funkcjonuje tyle tylko że pod szyldem Orange?

    O ile pamiętam to Idea była córką TP, jednak córkę sprzedano, więc takie
    porównanie nie jest adekwatne do Tlenofonu i FCN - bo tutaj nastąpiłą
    fuzja dwóch firm - i o ile podatek od FCN jest jeden to
    nie znaczy że usługi pod Tlenofonem, a FCN są takie same - ja mam starą
    umowę z Tlenofonem i abonament 0 (zero) PLN podczas gdy w FCN opłata
    miesięczna abonamentowa to jest chyba 1 PLN + VAT, konfiguracja SIP też
    różna - sip.tlenofon.pl i odpowiednio sip.fcn.pl - gdy skonfiguruję
    jako sip.fcn.pl i wpisze login z Tlenofonu to host mówi mi że nie
    znalazł takiego użytkownika, wracam wtedy do sip.tlenofon.pl i czarny
    sen znika.

  • 18. Data: 2017-04-24 00:28:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-23 o 20:22, universis pisze:

> [...]
    > jako sip.fcn.pl i wpisze login z Tlenofonu to host mówi mi że nie
    > znalazł takiego użytkownika, wracam wtedy do sip.tlenofon.pl i czarny

    Musisz chyba zawrzeć umowę z operatorem.

    Ja płaciłam zarówno w Tlenofonie jak i później w FCN tylko za rozmowy
    wykonane. Faxy były darmowe (z konta użytkownika). Fakt:miałam umowę z
    Tlenofonem (+bramka Pap2). Potem połączyli się z FCN i z FCN
    rozwiązywałam umowę.
    Fajne dla mnie było i przydatne tylko to, że jak zadzwoniłam do Francji
    i gadałam z 50 minut to na bilingu było za tę rozmowę ok. 2 zł. Ale ja
    raczej za granicę nie muszę dzwonić., moge się obejść. W komórce mam
    rozmowy stacjonarne, więc telefon stacjonarny (nawet SIP) nie jest mi
    już potrzebny,

    --
    animka

  • 19. Data: 2017-04-24 01:14:52
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 22.04.2017 o 09:44, g...@g...com pisze:
> [...]
    sygnal zajetosci. W systemie maja blad, od zawsze, ale maja to
    > w nosie. Zmien lepiej operatora jak mozesz.

    Ja chwalę sobie halonet.

  • 20. Data: 2017-04-24 20:06:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "universis" napisał w wiadomości grup

    >O ile pamiętam to Idea była córką TP, jednak córkę sprzedano, więc
    >takie porównanie nie jest adekwatne do Tlenofonu i FCN - bo tutaj
    >nastąpiłą fuzja dwóch firm - i o ile podatek od FCN jest jeden to

    TP zalozyla spolke Centertel - wraz z FT i Ameritech.
    Centertel zrobil marke Idea.

    Potem marka sie zmienila na Orange.
    Potem TP wykupila udzialy w Centertelu od pozostalych (bedac juz
    społką zalezną od FT).

    Potem sie zrobila fuzja obu spolek, wraz ze zmiana nazwy spolki TP na
    Orange Polska SA.

    W miedzyczasie FT przemianowal sie na Orange.

    A Orange to byla brytyjska spolka, ktorą swego czasu kupila FT. A
    potem miala burzliwa historie ... i chwilowo sie nazywa EE.

    J.