  • 1. Data: 2009-08-18 19:23:06
    Temat: VS2003 Jak wypisac cos na wyjscie w debugerze
    Od: Michal <n...@d...com>

    W Visual Studio 2003 podczas debugowania programu u dolu ekranu pojawia
    sie okienko zatytuolowane output. Wiem, ze za pomoca biblioteki qt i
    funkcji qDebug() dalo sie w tym okienku wypisywac tekst tak jak na
    konsole. Niestety w aktualnym projekcie nie moge uzywac Qt, stad moje
    pytanie jak za pomoca standardowych srodkow dostepnych w VS2003
    wyswietlic jakis tekst w tym okienku podczas debugowania.

  • 2. Data: 2009-08-18 21:01:19
    Temat: Re: VS2003 Jak wypisac cos na wyjscie w debugerze
    Od: Maciej Ob?aza <s...@s...xyz>

    Michal wrote:
> [...]
    > pytanie jak za pomoca standardowych srodkow dostepnych w VS2003
    > wyswietlic jakis tekst w tym okienku podczas debugowania.

    Witam.

    Moz.e pomoz.e ci kilka projektów z codeproject:
    http://www.codeproject.com/KB/cpp/Profiler_w_Console
    _Window.aspx
    dla chca;cego nic trudnego i dostosowa?em ten projekcik do vc2003:
    http://members.chello.pl/j.oblaza/profiler.zip
    ewentualnie moz.na by tez. zerkna;c' do:
    http://www.codeproject.com/KB/applications/visuallea
    kdetector.aspx

    Dzia?aja; one na podobnej zasadzie, jes'li oczywis'cie dobrze cie;
    zrozumia?em z.e o ta; funkcjonalnos'c chodzi, korzystaja; one tylko ze
    standardowych bibliotek dostarczonych z visualem.

    Pozdrawiam.

    --
    Best Regards, Maciej Oblaza
    moblaza at gmail dot com

  • 3. Data: 2009-08-20 07:58:02
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    Michal wrote:
> [...]
    > uzywac Qt, stad moje pytanie jak za pomoca standardowych srodkow
    > dostepnych w VS2003 wyswietlic jakis tekst w tym okienku podczas

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb187346(VS.
    80).aspx

    --
    Azarien